MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, a debutat pe piaţa AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacţionare al Bursei de Valori Bucureşti pe 21 ianuarie, unde acţiunile sunt tranzacţionate sub simbolul bursier MAM. Compania a stabilit încă din prima zi un record. Acţiunile retailerului au atins cea mai mare valoare a tranzacţiilor în prima zi de listare la BVB dintre toate companiile antreprenoriale care au intrat pe piaţa AeRO din 2015 până în prezent, conform unui comunicat remis redacţiei.
MAM Bricolaj a încheiat prima zi pe piaţa AeRO pe locul 7 între cele mai tranzacţionate acţiuni ca valoare. Valoarea tranzacţiilor a ajuns la aproape 3,1 milioane de lei în prima zi, cu o creştere de 53% a valorii acţiunilor faţă de momentul evaluării înainte de listare. Listarea la Bursa de Valori Bucureşti este parte din strategia de dezvoltare a companiei şi o componentă importantă în planul de extindere accelerată a reţelei de magazine MAM Bricolaj în principalele centre urbane din România. Retailerul va deschide în aprilie al treilea magazin în cartierul Ghencea din Bucureşti şi plănuieşte deschiderea celui de-al patrulea magazin din reţea în Braşov.
Compania a încheiat anul 2020 cu rezultate financiare foarte bune. MAM Bricolaj a avut o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 33% şi a ajuns la o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei. Principalele obiective pentru MAM Bricolaj în 2021 sunt deschiderea a două magazine noi şi creşterea cifrei de afaceri cu 65%.
"Când am pornit MAM Bricolaj am avut un scop clar: să le oferim clienţilor cele mai bune materiale, accesorii, sfaturi şi suport pentru a-şi transforma mobila şi casa aşa cum vor. Ne bucurăm că am reuşit să facem asta, de-a lungul unui deceniu, din ce în ce mai bine, iar reuşita de la BVB confirmă că suntem pe drumul cel bun. Acum ne-am propus să folosim toate pârghiile oferite de piaţa de capital pentru susţinerea creşterii accelerate şi să dezvoltăm un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursă. Ne dorim să fim cât mai aproape de clienţii noştri, tocmai de aceea vizăm extinderea reţelei de magazine şi să fim prezenţi în principalele centre urbane din România. Odată cu fiecare nou centru inaugurat le promitem clienţilor beneficiile care ne-au consacrat, materiale de calitate şi consultanţă profesionistă ca să ia cele mai bune decizii", a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.