Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie a amendat creditorul ipotecar "Lloyds Banking Group" cu aproximativ 46 de milioane de dolari pentru incapacitatea acestuia de a gestiona în mod corespunzător programul de compensaţii. Mai precis, pentru îndeplinirea obiectivelor de vânzări, consilierii financiari ai băncii au fost încurajaţi să le vândă consumatorilor produse care nu erau necesare.
Amenda este cea mai mare impusă vreodată de către autoritatea de reglementare sau de către predecesorul său, Autoritatea Serviciilor Financiare, pentru eşec în conduita privind vânzările.
Autoritatea de reglementare a informat că sistemele grupului bancar privind gestionarea programului de stimulente au fost "inadecvate" şi "grav viciate". Potrivit autorităţii, consilierii financiari ai "Lloyds TSB", "Bank of Scotland" şi "Hailifax" au primit salarii de bază variabile, bonusuri şi plăţi speciale pentru atingerea obiectivelor de vânzări.
Amenda potenţială în acest caz a fost majorată cu 10%, întrucât banca nu a luat în considerare avertismentele anterioare ale autorităţii, respectiv o sancţiune precedentă acordată "Lloyds TSB" în 2003, din cauza unei vânzări necorespunzătoare de obligaţiuni. Ulterior, însă, sancţiunea a fost redusă, întrucât banca a acceptat o înţelegere cu autoritatea.