"Loulis" S.A., filiala românească a "Loulis Group" - principalul jucător pe piaţa morăritului şi panificaţiei din Balcani - lansează în această lună site-ul web al companiei în limba română: www.loulisgroup.ro. Acesta completează site-ul companiei-mamă din Grecia, care a fost lansat în septembrie 2002.
Site-ul filialei româneşti prezintă atît date generale despre istoricul şi activitatea companiei, cît şi informaţii despre produsele "Loulis", reţeaua de magazine, evenimentele şi programele desfăşurate, informaţii bursiere, dar şi o rubrică de reţete şi sfaturi practice.
"Am conceput www.loulisgroup.ro ca pe un site destinat tuturor categoriilor de vizitatori, fie că aceştia sînt consumatori finali, clienţi, investitori sau persoane în căutarea unui loc de muncă", a declarat Andreea Lazaridis, PR Manager al "Loulis" S.A. "Ne-am gîndit şi la potenţialii vizitatori care nu sînt vorbitori de limbă română, motiv pentru care pregătim şi o versiune în limba engleză a site-ului, care va fi disponibilă în scurt timp", a completat reprezentantul companiei.
Grupul "Loulis" este prezent pe piaţa românească din anul 1999 şi are o tradiţie de peste 220 ani în industria de morărit din Grecia. Compania are în portofoliu o gamă largă de produse destinate producătorilor din industria de panificaţie, precum şi diverse categorii de produse de larg consum, comercializate sub mărcile Titan (făină, mălai, griş), Fortza (cereale pentru micul dejun), Belforno (pîine feliată, cozonac, pesmet), Belforno Primus (specialităţi de pîine feliată) şi Riva (paste). Grupul "Loulis" deţine în Bucureşti o reţea de 30 de magazine cunoscute sub marca Family. Compania a înregistrat, în 2004, o cifră de afaceri de 50.2 milioane de euro.