În această primăvară, marca de bere Skol răcoreşte consumatorii însetaţi de premii, prin lansarea campaniei promoţionale "Premiile te înfierbîntă, Skol te răcoreşte". Campania oferă consumatorilor acestei mărci şansa să cîştige 12 premii a cîte 9.999 de dolari şi 150.000 de premii constînd în cîte patru doze de bere Skol de 0,5 litrii. Valoarea campaniei promoţionale depăşeşte 800.000 de dolari şi se va desfăşura în perioada 1 martie - 15 mai 2006.
"Promoţia < Premiile te înfierbîntă, Skol te răcoreşte > a fost concepută în jurul spiritului tînăr, al umorului şi al poftei de viaţă ce îi caracterizează pe toţi iubitorii acestei beri. Skol este una dintre cele mai apreciate mărci din segmentul premium local, iar anul trecut a reuşit să-şi consolideze poziţia pe piaţa berii autohtone, înregis-trînd o creştere a vînzărilor cu 33% faţă de anul anterior" a declarat Cătălin Ignat, director de marketing United Romanian Bereprod Breweries (URBB).
La promoţia Skol participă toa-te sticlele de bere Skol de 0,5 litri care au inscripţionat în interiorul capacului unul dintre mesajele: "Mai bogat cu 9999 $" sau "Răcoreşte-te cu 4 doze" sau "E limpede că-i bună!", iar pe spatele sticlei - o etichetă dis-tinctă cu informaţii referitoare la promoţie. Totodată, la promoţie participă şi toate dozele de bere Skol de 0,5l care au înscrise pe ambalaj informaţii referitoare la campania promoţională.
Promoţia este dezvoltată împreună cu agenţia "Tempo Advertising" şi este susţinută prin spoturi TV, radio şi prin materiale la punctele de vînzare.
În ţara noastră, marca Skol face parte din portofoliul companiei United Romanian Bereprod Breweries (URBB) şi este una dintre primele mărci de bere premium local, avînd în prezent o notorietate de 97%. De la lansarea din 1999, vînzările de bere Skol în ţara noastră au crescut de 13 ori în volum.