Agenţia "United Communications" a dezvoltat în această vară pentru "Medicover", cea mai mare reţea de centre de servicii medicale private din România, primul program coerent de susţinere a performanţelor. În prima fază, înainte de participarea propriu zisă la a 45-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale de Matematică desfăşurată anul acesta la Atena - Grecia, derularea acestui program i-a avut ca protagonişti pe seniorii lotului de olimpici la matematică, primii care au beneficiat din partea "Medicover" de pregătire motivaţională solidă timp de 3 zile la Buşteni. În a doua fază, la întoarcerea de la Atena, acolo unde toţi cei şase olimpici români au urcat pe podiumul de premiere obţinînd tot atîtea medalii, compania "Medicover" le-a oferit tuturor membrilor actualului lot de matematică cîte un abonament Silver în valoare de 900 de euro, cu valabilitate pe un an de zile, şi un medic personal.
Conceptul de comunicare al acestei campanii unice în peisajul autohton românesc de sprijinire a performanţelor, intitulat "Medicover susţine performanţa", aparţine agenţiei "United Communications", iar echipa care a lucrat la acest proiect este alcătuită din: Dan Cîrstea - Project Manager; Răzvan Durlan - PR Account Manager, Răzvan Nicolescu - Producţie şi Ema Ionescu - Account Manager. Din partea companiei "Medicover", echipa a fost compusă din: Dan Damian - Marketing & Sales Director; Anca Bucur Bejenaru - Marketing Manager şi Mariana Colcigeanu - Marketing Executive.
"United Communications" este o agenţie de publicitate full-service şi independentă printre ai cărei clienţi se numără: "Medicover", "Jacuzzi", "Konica", "Vocal Net", "Aedificia", "Marriott", "International House".