Capitala va fi promovată ca destinaţie turistică, Bucureştiul fiind principala destinaţie din România pentru turismul de tip city-break. Asta susţine Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, care vrea să achiziţioneze o strategie de promovare. Anunţul de intenţie pentru achiziţionarea serviciilor de elaborare a "Strategiei de promovare a Municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică" va fi publicat în cursul zilei de azi pe portalul www.e-licitatie.ro. Proiectul va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile în limita sumei de 430.000 lei, fără TVA.
"Pentru valorificarea şi promovarea potenţialului turistic al municipiului Bucureşti, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va achiziţiona o strategie de promovare turistică a Capitalei şi va contribui la implementarea acesteia. Demersul ministerului urmează recomandările studiilor efecutate pentru elaborarea brand-ului turistic naţional, Bucureştiul fiind principala destinaţie din România pentru turismul de tip city-break, cu mare potenţial de dezvoltare pe segmentul de turism cultural", susţine Ministerul Dezvoltării.