"Nescafe" oferă consumatorilor un Hummer de 100.000 de dolari

A.S.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 10 februarie 2005

În timpul campaniei Wake Up Man, "Nescafe" a realizat o creştere de 60% faţă de 2003

"Nescafe" lansează campania promoţională "Cîştigă un Hummer cu < Nescafe >". Toţi cei care vor trimite o folie de aluminiu de la orice cutie "Nescafe" Classic sau Brasero sau 15 ambalaje goale ale pliculeţelor de "Nescafe" Classic, Brasero sau "Nescafe" 3 în 1 au şansa să cîştige marele premiu: un autoturism Hummer H2 în valoare de 100.000 de dolari. În plus, "Nescafe" pune în joc alte 50.000 de premii, constînd într-una din deja celebrele căni roşii "Nescafe". Desemnarea tuturor cîştigătorilor se va face prin tragere la sorţi.

Campania publicitară se va derula în perioada 1 februarie - 15 aprilie 2005 şi va fi comunicată intens pe toate canalele media importante TV, radio şi presă.

Campania integrată de comunicare cuprinde 4 spoturi TV, 1 spot radio, ad-uri de presă şi componenta de activare la locul de vînzare. În unele dintre magazinele în care se desfăşoară promoţia va fi expus şi marele premiu - autoturismul Hummer H2 - în ideea prezentării premiului consumatorilor. Mai mult, însuşi Wake Up Man, carismaticul personaj central al promoţiei, va coborî din nou de pe ecran în mijlocul consumatorilor, animînd şi răsplătind cu premii instant cumpărătorii de "Nescafe" din magazinele şi lanturile internaţionale de supermarketuri şi hypermarketuri din cele mai importante oraşe ale ţării, în care caravana "Wake Up Man" va poposi. Dintre oraşele implicate în promoţie menţionăm: Braşov, Timişoara, Craiova, Iaşi, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Oradea şi Bucureşti.

Claudiu Lapadat, Group Brand Manager, a declarat: "Promoţia a înscris "Nescafe" pe un trend ascendent în ceea ce priveşte volumele vîndute şi cota sa de piaţă în 2004. Pe perioada campaniei Wake Up Man, "Nescafe" a realizat o creştere de 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2003. Am înregistrat, de asemenea, un număr record de participanţi la promoţie: peste 350.000, cu 23% mai mulţi decît în 2003. Toate acestea în condiţiile în care numărul campaniilor promoţionale aflate în derulare în aceeaşi perioadă cu Wake Up Man a fost dublu faţă de anul anterior".

Nestle este prezent în ţara noastră din anul 1995. Astăzi, portofoliul Nestle România include: cafeaua solubilă "Nescafe", cacao instant Nesquik, napolitane-le JOE, batoanele de ciocolată Lion, condimentele şi supele MAGGI, cereale pentru mic dejun (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Fitness, Kangus, Cheerios, Corn Flakes), produsele pentru hrana sugarilor Nestle şi hrana pentru animale (Purina, Friskies, Darling, Gourmet).

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb