• În timpul campaniei Wake Up Man, "Nescafe" a realizat o creştere de 60% faţă de 2003
"Nescafe" lansează campania promoţională "Cîştigă un Hummer cu < Nescafe >". Toţi cei care vor trimite o folie de aluminiu de la orice cutie "Nescafe" Classic sau Brasero sau 15 ambalaje goale ale pliculeţelor de "Nescafe" Classic, Brasero sau "Nescafe" 3 în 1 au şansa să cîştige marele premiu: un autoturism Hummer H2 în valoare de 100.000 de dolari. În plus, "Nescafe" pune în joc alte 50.000 de premii, constînd într-una din deja celebrele căni roşii "Nescafe". Desemnarea tuturor cîştigătorilor se va face prin tragere la sorţi.
Campania publicitară se va derula în perioada 1 februarie - 15 aprilie 2005 şi va fi comunicată intens pe toate canalele media importante TV, radio şi presă.
Campania integrată de comunicare cuprinde 4 spoturi TV, 1 spot radio, ad-uri de presă şi componenta de activare la locul de vînzare. În unele dintre magazinele în care se desfăşoară promoţia va fi expus şi marele premiu - autoturismul Hummer H2 - în ideea prezentării premiului consumatorilor. Mai mult, însuşi Wake Up Man, carismaticul personaj central al promoţiei, va coborî din nou de pe ecran în mijlocul consumatorilor, animînd şi răsplătind cu premii instant cumpărătorii de "Nescafe" din magazinele şi lanturile internaţionale de supermarketuri şi hypermarketuri din cele mai importante oraşe ale ţării, în care caravana "Wake Up Man" va poposi. Dintre oraşele implicate în promoţie menţionăm: Braşov, Timişoara, Craiova, Iaşi, Constanţa, Cluj, Ploieşti, Oradea şi Bucureşti.
Claudiu Lapadat, Group Brand Manager, a declarat: "Promoţia a înscris "Nescafe" pe un trend ascendent în ceea ce priveşte volumele vîndute şi cota sa de piaţă în 2004. Pe perioada campaniei Wake Up Man, "Nescafe" a realizat o creştere de 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2003. Am înregistrat, de asemenea, un număr record de participanţi la promoţie: peste 350.000, cu 23% mai mulţi decît în 2003. Toate acestea în condiţiile în care numărul campaniilor promoţionale aflate în derulare în aceeaşi perioadă cu Wake Up Man a fost dublu faţă de anul anterior".
Nestle este prezent în ţara noastră din anul 1995. Astăzi, portofoliul Nestle România include: cafeaua solubilă "Nescafe", cacao instant Nesquik, napolitane-le JOE, batoanele de ciocolată Lion, condimentele şi supele MAGGI, cereale pentru mic dejun (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Fitness, Kangus, Cheerios, Corn Flakes), produsele pentru hrana sugarilor Nestle şi hrana pentru animale (Purina, Friskies, Darling, Gourmet).