Curtea Europeană de Justiţie (CEJ) a decis ca firma elveţiană "Nestle" să cîştige o rundă importantă în lupta cu "Mars" privind dreptul de înregistrare a sloganului "Have a break" ca marcă înregistrată, după o confruntare de circa zece ani cu rivalul american, informează Reuters.
Hotărîrea Curţii nu acordă imediat dreptul de înregistrare a sloganului, rămînînd la latitudinea tribunalelor din Marea Britanie să determine dacă "Have a Break" a ajuns să se identifice cu produsul sau serviciul vizat. Un oficial al Curţii a afirmat însă că decizia este clar în favoarea "Nestle".
În anul 1995, grupul elveţian, proprietarul mărcilor "Kit Kat" şi "Have a break - Have a Kit Kat" a depus o cerere, în Marea Britanie, pentru înregistrarea mărcii "Have a Break". Reprezentanţii Mars au contestat dreptul "Nestle" de a omologa acest slogan, ceea ce a impus judecarea acestui caz de către instanţele superioare.
"Nestle" şi compania americana "Mars" s-au confruntat, timp de mai mulţi ani, atît pentru atragerea de clienţi, cît şi pentru dreptul de utilizare a sloganului.