Limitările impuse la nivel global de pandemie încep să fie ridicate şi în mediul online. Netflix readuce calitatea video la ceea ce era înainte de izbucnirea pandemiei, după ce a redus bitrate-ul pentru a evita o "sugrumare" a lăţimii de bandă. Netflix a început să elimine limitările pe care le-a impus în urmă cu mai bine de o lună la cererea Uniunii Europene.
Oficialii UE au cerut atunci Netflix şi altor servicii de streaming să reducă traficul pentru a nu afecta activităţile importante ale instituţiilor şi oamenilor care lucrau de acasă. Serviciul american de streaming anunţa atunci că va reduce traficul cu aproximativ 25% prin limitarea bitrate-ului. În ultimele zile, utilizatorii din mai multe ţări europene au observat cum calitatea video a revenit la normal, iar reprezentanţii Netflix au confirmat că au început să scoată limitările. Cei de la Netflix spun că lucrează în prezent cu furnizorii de Internet pentru a creşte capacitatea la nivelul dinaintea pandemiei. În ultimele săptămâni, utilizatorii Netflix au început să-şi arate nemulţumirea faţă de prelungirea limitării traficului peste cele 30 de zile anunţate iniţial.
Cei mai nemulţumiţi erau cei care plătesc abonamentul cu opţiune UHD, unde scăderea bitrate-ulului a fost cea mai vizibilă. Apple a început, la rândul ei, să readucă la normal bitrate-ul serviciului Apple TV Plus. Sunt aşteptate să facă acelaşi lucru şi alte servicii de streaming, precum YouTube şi Prime Video. Revenirea la normal se face în etape succesive, indiferent de ce domeniu este vorba.