Nhood Services România, companie de servicii imobiliare integrate, a fost aleasă pentru a sprijini extinderea internaţională a lanţului de restaurante autohton Spartan, facilitând deschiderea de restaurante Spartan în Spania şi lansarea brandului pe piaţa din Polonia, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, Nhood a fost desemnat consultant pentru expansiunea francizei Spartan în Spania şi Polonia. Colaborarea implică o serie de activităţi critice pentru succesul pe termen lung al brandului pe noile pieţe, printre care se numără identificarea şi selecţia partenerilor francizaţi, dar şi găsirea celor mai bune locaţii pentru viitoarele restaurante Spartan. Deşi cele două ţări au tradiţii şi culturi culinare complet diferite, cu tendinţe şi comportamente specifice pe pieţele lor de Food&Beverage, segmentul QSR specific poziţionării de piaţă a Spartan este într-o dinamică de creştere, de care brandul românesc va beneficia.
"Demararea colaborării cu Spartan marchează o etapă importantă în diversificarea serviciilor noastre, demonstrând capacitatea Nhood de a fi un partener de încredere pentru brandurile locale în procesele lor de expansiune internaţională. Ne bucurăm să oferim Spartan sprijinul nostru complet, de la identificarea partenerilor locali până la selecţia viitoarelor sale locaţii, şi să contribuim astfel la succesul său pe pieţele din Spania şi Polonia. Proiecte ca acesta subliniază direcţia de dezvoltare a Nhood, oferind soluţii integrate pentru brandurile ambiţioase, pregătite să îşi extindă prezenţa internaţională", a declarat Gabriela Piştalu, Head of Property & Asset Services, Nhood Services România.
"Pentru Nhood, acestă colaborare are o importanţă strategică, deoarece marchează o premieră în activitatea noastră, fiind primul proiect de expansiune internaţională a unui brand prin franciză, derulat simultan în mai multe ţări. Acest parteneriat ne va permite să ne valorificăm expertiza extinsă în domeniul imobiliar şi să demonstrăm capacitatea de a gestiona proiecte complexe în diverse pieţe europene. Totodată, parteneriatul vine să confirme capacitatea Nhood de a-şi adapta serviciile la nevoile reale ale clienţilor săi, oferind soluţii unitare ca obiective, dar personalizate în baza cunoaşterii pieţelor locale pe care activăm. Expansiunea internaţională a brandurilor şi sprijinul lor în identificarea celor mai bune soluţii pentru o dezvoltare sustenabilă, este o prioritate pentru Nhood", a declarat Bogdan Aldea, Head of Business Development, Nhood Services România.