Agenţia "Prospero" semnează noul spot de promoţie al campaniei de vară "Tuborg". Este al patrulea an consecutiv în care echipa "Prospero" provoacă în numele "Tuborg" să "trăim din plin o vară fără limite" şi al nouălea an de cînd aceste două companii colaborează. Deja prezent pe şapte posturi de televiziune, în formate de 40, 30 şi 20 de secunde, spotul "10 Peugeot 407 în căutarea unor stăpîni" vine cu o abordare nouă şi originală prin care îşi doreşte să iasă din reţeta clasică a unui spot de promoţie şi să depăşească tiparele convenţionalului. Această abordare e inovativă atît la nivel de concept, cît şi la nivel de realizare.
Oana Iancu, Copywriter, spune: "Am vrut să facem un spot mai neobişnuit, în care premiul este acela care îşi caută cîştigătorul şi nu invers. Pe străzile Bucureştiului, o maşină superbă şi inteligentă îşi caută cîştigătorul. Cadrele atent alese ajutate de o lumină potrivită şi unghiurile de filmare deosebite sporesc suspansul poveştii. Deplasîndu-se cu mişcări de felină, maşina e ca o femeie sigură de puterea ei de seducţie, suficient de puternică pentru a-şi alege singură partenerul - consumatorul de bere "Tuborg". O vezi, o vrei, iar la sfîrşit afli cum o poţi avea. Nimic mai simplu. Bea o bere, dezlipeşte eticheta... şi poate fi a ta."
Timp de cîteva secunde, spectatorul are impresia că este vorba de o reclama clasică la un automobil, iar la jumătatea spotului acesta realizează că, de fapt, maşina este marele premiu al unei promoţii de bere.
În ideea de a integra noul spot în cadrul platformei mai ample de comunicare a mărcii "Tuborg" (platforma iniţiată la începutul anului trecut), muzica noului spot este aceeaşi cu cea folosită în campania "Legile "Tuborg"", "Walking on the Sun" a lui Smash Mouth.
Filmarea a avut loc în Bucureşti, în zona centrală a oraşului (10 locaţii), pe parcursul a 16 ore.