"Ogilvy" are doi oameni noi în echipă

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 20 noiembrie 2008

Oana Stanoevici revine pe poziţia de PR Manager în cadrul grupului Ogilvy, dupa ce timp de un an a lucrat la Porsche România, ca PR Specialist.

Oana are o experienţă bogată în jurnalism - făcând parte de-a lungul a 10 ani - din echipele Radio Contact, Radio XXI, Radio Guerrilla. Debutul în Relaţii Publice s-a petrecut în grupul de presă Academia Caţavencu, unde a coordonat menţinerea relaţiei cu presa pentru toate publicaţiile din trust, printre care "Academia Caţavencu", "Tabu" şi "Superbebe". După această colaborare Oana a ales Ogilvy PR, unde a avut ca şi clienţi LG Electronics, Friesland Foods şi RTPR.

"Am văzut cum e şi de partea cealaltă a baricadei, iar acum am decis să mă întorc la Ogilvy pentru un cont care îmi oferă multe provocări, într-o echipă profesionistă, printre oamenii pe care îi simt aproape". - a declarat Oana Stanoevici.

Oana e absolventă a Şcolii Superioare de Jurnalism şi a Şcolii de Radio-jurnalism BBC. A făcut parte din raidul umanitar "Cu papucii prin deşert", primind din partea statului Senegal "Diploma pentru servicii aduse umanităţii în situaţii de risc".

Alături de Oana, echipei Ogilvy i s-a alăturat şi Veselin Milicici, în calitate de Account Director.

Născut în Timişoara, Veselin şi-a început cariera profesională în domeniul import-export în cadrul a două companii din oraşul natal. A dobândit apoi o experienţă în vânzări, lucrând pentru British American Tobbacco.

Din anul 2002 s-a dedicat marketing-ului, ocupând de-a lungul perioadei poziţia de Marketing Manager în cadrul unor companii precum Goldstern International Timişoara, Sara Motors, Farmec SA Cluj Napoca şi Miniblu - Bucureşti.

"Pe parcursul activităţii mele am acumulat experienţă în brand consultancy, product management şi advertising. Am decis să lucrez într-o agenţie de publicitate deoarece aici activitatea pe care o desfăşor este mult mai interesantă şi mai concentrată în sfera comunicării. Practic marile idei şi marile branduri se nasc aici.", spune Veselin. "Mă bucur foarte mult că am făcut această alegere, întrucât am ocazia să fac ceea ce mi-am dorit - şi nu oriunde ci la Ogilvy despre care cred personal că este un simbol al advertisingului modern. Îmi plac oameni, îmi place modul de lucru şi iubesc atmosfera de aici." a concluzionat Veselin Milicici.

Veselin este pasionat de ski, muzică rock şi Juan Miro.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360ş - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb