Ogilvy Group România lansează OgilvyAction, o nouă agenţie dedicată serviciilor de brand activation, numite în mod tradiţional BTL. Urmând deciziei reţelei globale Ogilvy, 141 va continua să existe ca marcă de agenţie doar în anumite regiuni ale lumii, în principal în Asia. OgilvyAction are obiectivul de a deveni autoritatea globală în transformarea comportamentului consumatorilor în decizia de cumpărare şi de a-şi susţine clienţii în cucerirea a ceea ce OgilvyAction numeşte "The Last Mile".
Rick Roth, OgilvyAction CEO, a declarat: "În societatea zilelor noastre, atât de competitivă şi aglomerată, marketerii trebuie să găsească noi moduri de a conecta brand-urile la viaţa reală a consumatorilor şi la nevoile partenerilor de distribuţie. Cum studiile demonstrează că 70% din deciziile de cumpărare se iau în proximitatea sau chiar la punctul de vânzare, OgilvyAction îşi propune să atingă consumatorii chiar în aceste locuri şi momente-cheie pentru influenţarea deciziei direct la punctul de vânzare".
Cu peste 1000 de angajaţi în 36 de ţări, OgilvyAction va oferi servicii de promotional marketing, shopper & trade marketing, field, sports & entertainment sponsorship şi retail design iar în România îşi va consolida poziţia între liderii pieţei din domeniu.
OgilvyAction va fi condus în România de Cristofor Iosub, Managing Director, care până în prezent a asigurat managementul 141. Echipele din actuala agenţie 141 vor rămâne neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction. Portofoliul de clienţi ai agenţiei va rămâne deasemenea neschimbat.