Orange dezvoltă un nou program de instruire pentru studenţi numit "Şcoala de Comunicare" care are ca temă principală înţelegerea şi practicarea unei comunicări eficiente. Programul este structurat pe 10 cursuri în care se vor studia: relaţionarea, definirea comunicării, tipurile de comunicare, informarea, persuasiunea, barierele unei comunicări eficiente, opiniile şi rolul lor, emoţii negative şi pozitive, personalitate şi comunicare, comunicare organizaţională. Roxana Rotaru, Director Resurse Umane, Orange România a spus: "Şcoala de Comunicare se incadrează în programul Orange de responsabilitate socială prin care ne propunem să avem un rol activ în viaţa comunităţii. Acest training vine în întîmpinarea necesităţilor studenţilor de a se dezvolta şi de a avea o interacţiune cît mai directă cu mediul de afaceri în vederea pregătirii carierei lor profesionale. Orange işi propune să organizeze astfel de programe de training speciale pentru studenţi şi în anii următori şi doreşte să continue dialogul deschis cu studenţii, ei fiind o investiţie strategică pentru viitor". Orange a mai organizat în urmă cu cîţiva ani progranul "Şcoala de Vînzări şi Marketing".
Orange dezvoltă programul "Şcoala de Comunicare"
D.R.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 25 martie 2005