Pe nunta regală a pariat şi media din întreaga lume, care a alocat bugete impresionante transmiterii evenimentului. NBC trimite la Londra "o armată de oameni", potrivit unei surse din cadrul televiziunii.
Nimeni nu dezvăluie cifrele, însă marile televiziuni promit că nu vor scăpa nicio respiraţie a mirilor. În schimb, speră la bugete de publicitate pe măsură. Pe Internet circulă informaţia că spaţiile publicitare au început să fie rezervate pentru astăzi în secunda doi de la anunţarea logodnei.
Nici televiziunile noastre nu vor scăpa evenimentul, trimiţându-şi echipe la Londra.
Apetitul pentru nunta Prinţului William este aşteptat să îl depăşească pe cel pentru nunta Prinţului Charles cu Diana, în 1981, în acele vremuri neexistând atâtea siteuri de Internet, Facebook şi Twitter.
Ce vom vedea astăzi la televizor? O nuntă ca în poveşti! Sau, mai bine zis, noul standard în materie de nunţi. Pentru cine îşi permite! Restul rămâne cu un basm pentru copii mari, o distracţie de la problemele cotidiene, criză şi politicieni. Pentru vineri, nici nu-i rău.