SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă şi anul acesta campania "Ursuleţii Faptelor Bune", cu o colecţie specială de ursuleţi de pluş în scop caritabil. Cu prilejul primăverii şi a sărbătorilor de Paşte, începând cu data de 26 aprilie, clienţii magazinelor pot găsi în gama de jucării Pepco o pereche unică de ursuleţi de pluş. 100% din profitul obţinut în urma vânzării lor este direcţionat către SOS Satele Copiilor România.
Prin această campanie, Pepco România va susţine, alături de oamenii de bine care se vor alătura, peste 1.000 de copii aflaţi în programele SOS Satele Copiilor România. Aceştia sunt copii din 6 judeţe, care cresc în casele familiale SOS sau sunt la risc de separare de familia lor, în comunităţi greu încercate. Copiii vor fi susţinuţi să meargă la şcoală, să participe la activităţi educative, sportive, de socializare şi dezvoltare emoţională.
"Ne uităm la viitor cu multă speranţă. Cu fiecare copil care creşte şi se dezvoltă sănătos, cu fiecare copil care rămâne alături de părinţi, care termină şcoala cu bine, cercul greutăţilor se închide pentru ei şi, peste generaţii, viaţa lor va arăta cu totul altfel. În ultimii 5 ani, am fost la drum alături de Pepco România, un parteneriat orientat către nevoile copiilor, cu o abordare complexă a educaţiei, pe toate dimensiunile sale. Mulţumim din toată inima în numele nostru, dar, mai ales, al copiilor şi tinerilor care au primit şansa la o viaţă împlinită", declară Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România.
"Ursuleţii Faptelor Bune" este un proiect derulat de Pepco încă din anul 2019, iar România se numără printre primele ţări care a adoptat această iniţiativă, care mai are loc în Polonia, Germania, Bulgaria, Cehia, Serbia, Spania, Croaţia, Italia, Lituania, Slovacia şi Ungaria. În decurs de cinci ani, parteneriatul dintre SOS Satele Copiilor şi Pepco România a susţinut nevoile a peste 1.500 de copii şi a familiilor acestora, cu aproape 500.000 de euro investiţi, alocaţi derulării de activităţi educaţionale: achiziţionarea de rechizite, îmbrăcăminte, produse de igienă, asigurarea de servicii medicale urgente, terapii, excursii, activităţi de timp liber şi sportive, workshop-uri pentru copii şi familii defavorizate.
"Suntem încântaţi că şi în acest an aducem «Ursuleţii Faptelor Bune» pe rafturile magazinelor din România şi putem să facem o bucurie copiilor de Paşte. Ursuleţii nu sunt doar tovarăşii prietenoşi ai copiilor, ci şi un simbol al carităţii, prin care susţinem dezvoltarea şi educaţia celor aflaţi într-o situaţie de viaţă dificilă. Ne bucurăm să continuăm acest parteneriat de succes şi plin de însemnătate alături de SOS Satele Copiilor, deoarece credem cu tărie că doar prin unirea eforturilor noastre într-un scop comun putem să aducem o schimbare asupra modului de trai al copiilor care au avut până acum mai puţine şanse. Ursuleţii sunt lansaţi în două versiuni în fiecare an - în sezonul primăvară/vară şi în sezonul toamnă/iarnă - şi ies în evidenţă datorită mesajului pe care îl transmit şi prin designul unic al fiecărei colecţii.", spune Bogdan Grigoriu, Head of Region at Pepco Romania, Bulgaria and Greece.