International Advertising Association (IAA) a încheiat un parteneriat cu Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA în domeniul activităţii de formare a viitorilor specialişti în publicitate, media şi relaţii publice. Parteneriatul porneşte de la colaborarea de şase ani dintre Ogilvy şi Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi prevede extinderea colaborării facultăţii cu întreaga comunitate de publicitate din România - agenţiile de publicitate şi companiile multinaţionale cu care lucrează acestea.
Membrii boardului IAA s-au arătat deschişi să investească resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice. Astfel, studenţii vor beneficia de experienţa în publicitate şi marketing a specialiştilor recomandaţi de IAA.
Paul Dobrescu, Pro-Rector al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA, a declarat: "Învăţămîntul în domeniul publicităţii este la început în România şi are nevoie să se racordeze la cerinţele practicii moderne, ale unei activităţi performante. În cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practică pentru studenţii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice. Studenţii care se vor distinge vor avea şanse suplimentare să lucreze în cadrul acestor companii. De asemenea, IAA va oferi burse de studii pentru studenţi, lucrări de specialitate, studii de caz care să asigure o îmbunătăţire calitativă a procesului educaţional".
IAA va propune facultăţii colaborarea cu specialişti în publicitate, media şi relaţii publice care, beneficiind de o solidă experienţă practică, vor întări caracterul aplicativ al cursurilor şi seminariilor.
Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest a donat bibliotecii Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice 70 de exemplare din volumul "Mărci vizionare" al lui Rene Luchinger. "Mărci vizionare" este o carte nou lansată în domeniul comunicării. Creată la iniţiativa Ogilvy Public Relations Zurich şi deja tradusă în toate limbile de circulaţie internaţională, cartea a fost lansată şi în România prin editura Balkanski. Prin 12 exemplificări ale unor mărci internaţionale, cartea ilustrează succesul logo-ului unei mărci atît prin design-ul său, cît şi prin amprenta iniţială a unor personalităţi energice, vizionare. Cartea conţine şi istoria uneia dintre cele mai importante mărci româneşti, Dacia, care a şi finanţat editarea cărţii în România.