Partidele parlamentare,cu excepţia PRM, au angajat în campania electorală pentru alegerile locale din 2008 mai multe cheltuieli decât veniturile obţinute, PD-L fiind în topul veniturilor şi cheltuielilor, iar PSD în cel al datornicilor.
Potrivit datelor furnizate de partide Autorităţii Electorale Permanente, cel mai mare buget de venituri l-a avut PD-L, respectiv 23.435.647 lei, formaţiunea lui Emil Boc cheltuind suma de 27.172.296 lei.
Majoritatea veniturilor au fost cumulate din transferuri de la partid şi din venituri specifice campaniei, iar cele mai mari cheltuieli au fost făcute cu tipăriturile şi materialele promoţionale - peste 11 milioane de lei.
PSD a beneficiat de suma de 17.117.309 lei şi a cheltuit 25.978.235 lei, peste 12 milioane fiind bani alocaţi materialelor promoţionale, dar şi sondajelor.
De altfel, social-democraţii au plătit cei mai mulţi bani pe sondajele de opinie, dintre toate partidele parlamentare, respectiv peste 2.600.000 lei.
PNL a avut venituri de 17.818.520 lei şi a cheltuit 18.542.125 lei, peste cinci milioane şi jumătate de lei fiind alocate tipăriturilor şi materialelor promoţionale. Liberalii au folosit bani nu numai din transferuri de partid, cotizaţii şi donaţii, dar şi din subvenţia de la buget - 130.000 lei.
Nici UDMR nu a reuşit să rămână pe zero după locale, astfel că aceştia au avut venituri de 3.381.965 lei şi a cheltuit 3.878.127 lei. Conservatorii au avut un buget de 1.828.372 lei şi au cheltuit 1.989.500 lei.
PRM a fost singurul partid care a cheltuit fix cât a avut alocat, cifrele fiind aceleaşi până la virgulă. Astfel, partidul lui Corneliu Vadim Tudor a avut alocat pentru locale 1.046.824,71 lei. PRM nu a dat bani pentru sondajele de opinie, de altfel atât de criticate de preşedintele partidului.