PENNY România anunţă deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Blvd. Cetăţii , nr. 71-75, care marchează al patrulea magazin PENNY din oraş şi subliniază astfel evoluţia strategică a brandului în România, potrivit unui comunicat de presa.
Noul magazin dispune de o suprafaţă de vânzare de 645,25 mp şi 42 de locuri de parcare, iar programul de funcţionare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 - 22:00, iar duminică între 8:00 - 20:00.
Experienţa îmbunătăţită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic româneşti, provenite, procesate şi ambalate în România. Clienţii găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete şi mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoţiilor şi categoriilor de produse esenţiale. În plus, noul magazin PENNY din Timişoara oferă soluţii convenabile pentru stilul de viaţă dinamic al clienţilor, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum şi opţiuni refrigerate sau congelate.
PENNY Punct subliniază direcţia strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe şapte piloni esenţiali: experienţă îmbunătăţită în magazine, expansiune, produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată.
Opinia Cititorului