Banca Comercială Română (BCR) a evaluat accesul în unităţi exclusiv pe baza progămarilor, la şase luni de la implementarea acestui sistem la nivelul întregii reţele teritoriale. Introdus la sfârşitul lui octombrie 2020, programul s-a dovedit a fi unul de succes, atât din perspectiva îmbunătăţirii serviciilor de consiliere, cât şi a respectării stricte a regulilor de protecţie sanitară în contextul pandemiei, conform unui comunicat remis redacţiei.
Clienţii BCR s-au arătat extrem de receptivi, astfel că, în perioada octombrie 2020 - martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programări, atât prin telefon, cât şi online, pentru efectuarea unor operaţiuni în sucursale. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o creştere semnificativă a indexului de satisfacţie în rândul clienţilor.
Rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 - martie 2021 şi este în continuă creştere. Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacţiile zilnice, restul clienţilor optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.
"Pentru noi, accesul exclusiv în unităţile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ţinut în primul rând de siguranţa şi sănătatea colegilor şi clienţilor. La 6 luni de la implementarea iniţiativei în toată reţeaua BCR, rezultatele obţinute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în faţa unităţilor bancare, dar şi pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienţii noştri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile şi obiectivele lor de viaţă. Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere şi să ne concentrăm pe explicarea informaţiilor mai complexe despre produsele bancare", a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.
1. BCR-ul
(mesaj trimis de sabin în data de 14.04.2021, 07:12)
ar trebui sa stie asta: m-am programat la Brasov pt. un extras de cont. Am ajuns cu o ora mai devreme si in ora aia au intrat PATRU programati, niciunul nu a stat mai mult de 5-6 minute. In restul timpului angajatele chicoteau, se jucau pe calculator, faceau tot felul de teste pe calculator...Asa ca mai usor cu succesul programarilor.