Peste 2,4 milioane de programări au fost făcute de clienţii BCR pentru operaţiunile din sucursale, în 6 luni de la implementare

Comunicate de presă / 13 aprilie 2021

Peste 2,4 milioane de programări au fost făcute de clienţii BCR pentru operaţiunile din sucursale, în 6 luni de la implementare

Banca Comercială Română (BCR) a evaluat accesul în unităţi exclusiv pe baza progămarilor, la şase luni de la implementarea acestui sistem la nivelul întregii reţele teritoriale. Introdus la sfârşitul lui octombrie 2020, programul s-a dovedit a fi unul de succes, atât din perspectiva îmbunătăţirii serviciilor de consiliere, cât şi a respectării stricte a regulilor de protecţie sanitară în contextul pandemiei, conform unui comunicat remis redacţiei.

Clienţii BCR s-au arătat extrem de receptivi, astfel că, în perioada octombrie 2020 - martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programări, atât prin telefon, cât şi online, pentru efectuarea unor operaţiuni în sucursale. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o creştere semnificativă a indexului de satisfacţie în rândul clienţilor.

Rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 - martie 2021 şi este în continuă creştere. Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacţiile zilnice, restul clienţilor optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

"Pentru noi, accesul exclusiv în unităţile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ţinut în primul rând de siguranţa şi sănătatea colegilor şi clienţilor. La 6 luni de la implementarea iniţiativei în toată reţeaua BCR, rezultatele obţinute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în faţa unităţilor bancare, dar şi pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienţii noştri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile şi obiectivele lor de viaţă. Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere şi să ne concentrăm pe explicarea informaţiilor mai complexe despre produsele bancare", a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. ar trebui sa stie asta: m-am programat la Brasov pt. un extras de cont. Am ajuns cu o ora mai devreme si in ora aia au intrat PATRU programati, niciunul nu a stat mai mult de 5-6 minute. In restul timpului angajatele chicoteau, se jucau pe calculator, faceau tot felul de teste pe calculator...Asa ca mai usor cu succesul programarilor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9760
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4612
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2832
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9711
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.0804

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb