"Mercury Promotions" a cîştigat contul Peugeot în urma unei licitaţii la care a concurat cu NextCap şi Brands&Bears. Acesta este primul mare cont integrat al agenţiei şi demonstrează capacitatea acesteia de a parcurge drumul către categoria agenţiilor through-the-line din advertisingul românesc, informează un comunicat de presă al "Mercury Promotions". "Mercury" va adapta şi realiza atît campanii de ATL pentru televiziune, radio şi presă scrisă, cît şi conceperea şi implementarea activităţilor de BTL şi PR.
Noul cont va permite agenţiei să folosească în mod integrat toate serviciile pe care le oferă: creaţie ATL, BTL, evenimente speciale, PR, direct marketing, precum şi reţeaua naţională de care dispune, coordonată prin cinci birouri regionale.
Acesta este primul succes de anvergură al noii echipe construite de Mercury în ultimul an. Conceptul creativ ales de Peugeot a fost realizat de Ionuţ Tocitu - Senior Art Director, Eduard Einhorn - Art Director şi Ciprian Bănică - Copywriter, coordonaţi de Darlan Moraes Jr. - Creative Director, ultima "achiziţie" a Mercury. Întregul cont este coordonat de Mihaela Conea - Client Service Director, Carmen Dinu - Account Manager şi Mihai Scorţea - Strategic Planner.