Piaţa de carte din România a crescut de Black Friday. Campania Bookzone a atras un număr record de vizitatori, cu peste 30.000 de utilizatori simultan pe site.
Potrivit comunicatului primit la redacţie, clienţii au comandat în medie câte 7 cărţi per achiziţie. Cu reduceri de minimum 50% şi o abordare interactivă, platforma a reuşit să înregistreze peste 225.000 de cărţi comandate în doar patru zile, dintre care mai mult de 100.000 doar în prima zi. Campania a atras un interes mare, coşul mediu de cumpărături dublându-se comparativ cu perioadele obişnuite.
"Rezultatele de Black Friday au depăşit aşteptările noastre, arătând că interesul românilor pentru lectură este în creştere. Fie că este vorba de ficţiune, dezvoltare personală sau inspiraţie, vedem o dorinţă tot mai mare de a investi în cărţi care aduc valoare reală. Campania ne-a permis o interacţiune valoroasă cu publicul nostru, iar feedbackul primit ne motivează să continuăm cu iniţiative inovatoare, care să ofere cititorilor o experienţă deosebită la fiecare achiziţie", a declarat Florin Enceanu, director general Bookzone.
Pe lângă reducerile semnificative, Bookzone a introdus o componentă interactivă unică, prin care cititorii au putut alege preţul unor titluri populare. Această iniţiativă a captat atenţia publicului, generând un număr record de vizitatori pe site şi aducând mii de interacţiuni pe reţelele sociale şi la radio.
Cititorii au ales preţuri cuprinse între 9,9 şi 15 lei pentru aceste cărţi, atrăgând un număr record de vizitatori pe site.
La momentul de vârf, pe site-ul Bookzone se aflau simultan peste 30.000 de utilizatori. Cărţile de dezvoltare personală s-au aflat pe primul loc în topul preferinţelor de Black Friday, urmate de ficţiune, romance, cărţi pentru copii şi thriller.
Interesul de Black Friday a stimulat achiziţii medii de şapte cărţi per comandă, un comportament care sugerează că românii se pregătesc pentru serile lungi de iarnă cu titluri captivante.