Platformele digitale Digi24, Digi Sport şi Digi Online (aplicaţii şi website) au lansat, în parteneriat cu Google, formatul Dynamic Ad Insertion (DAI), în premieră pentru mediul digital din Europa Centrală şi de Est. Noul format este disponibil pe site-ul digi24.ro (variantele desktop şi mobile) şi a fost dezvoltat cu ajutorul Digi Soft IT. De asemenea, soluţia este în curs de implementare atât pe site-ul digisport.ro (variantele desktop şi mobile), cât şi pe aplicaţiile Digi24, Digi Sport şi Digi Online, conform unui comunicat remis redacţiei.
Pe măsură ce televiziunea tradiţională se aliniază cu mediul digital, utilizatorii îşi doresc o experienţă a vizionării unitară şi calitativă atât la TV, cât şi online• şi conţinut personalizat relevant al reclamelor pentru fiecare utilizator în parte*. Dynamic Ad Insertion este o tehnologie nouă de inserare a reclamelor/ ad-urilor de tip video în streamurile live difuzate pe site-urile furnizorilor de conţinut, care asigură o experienţă fluidă pentru utilizatori, asemănătoare cu cea de la TV, oferind în acelaşi timp beneficiile de care dispune publicitatea online. De asemenea, DAI permite difuzarea reclamelor targetate în mod unic către fiecare utilizator pentru întreg conţinutul şi pentru toate dispozitivele.
Printre cele mai importante avantaje ale brandurilor care vor să îşi afişeze conţinutul prin intermediul acestei tehnologii, se numară:
Oferă brandurilor posibilitatea de a-şi afişa mesajele publicitare video pe un conţinut premium şi calitativ;
Brandurile beneficiează de monitorizare şi raportare în detaliu a rezultatelor campaniei, specifice mediului online;
Brandurile au posibilitatea de a utiliza un număr mare de targetări (în funcţie de: locaţia utilizatorului, de oră şi zi), pot alege poziţia din calupul publicitar în care vor să se afişeze ş.a.;
Oferă utilizatorilor o experienţă fluidă, lipsită de întreruperi, crescând astfel şansele ca aceştia să interacţioneze direct cu materialul publicitar.
Despre platformele digitale ale grupului DIGI
În 2021, platforma Digi24 reprezintă, lună de lună, cea mai importantă sursă de informare la nivelul întregului univers de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia. Lunar, în 2021, Digi24 este sursă de informare pentru mai mult de 11 milioane de vizitatori unici care generează în medie peste 90 de milioane de afişări de pagină.
Digisport.ro este site-ul cu profil sportiv cel mai vizitat în 2020 (peste 23 de milioane de vizite medie lunară), dar şi în 2021 (peste 26 de milioane de vizite medie lunară) din întreg universul de internet măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia). De asemenea, este, lună de lună principala sursă de informare sportivă pentru cei mai mulţi vizitatori unici interesaţi de subiecte de profil (aproximativ 4 milioane de vizitatori unici media lunara în 2020 şi peste 4 milioane medie lunara în 2021). Totodată, digisport.ro este site-ul de profil care, la nivel de lună, a ajuns la cel mai mare număr de clienţi unici pe care un site de sport i-a înregistrat vreodată, conform Biroului Român de Audit Transmedia (peste 5,8 milioane).
Digi Online este platforma de streaming online şi video-on-demand (VOD) a grupului DIGI, care le oferă clienţilor accesul la cele mai apreciate conţinuturi TV din domeniul actualităţii, sportului, divertismentului, filmelor, documentarelor. Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV şi au acces la toate extra-opţiunile disponibile pentru serviciile de televiziune oferite de operator, dacă activează pachetele aferente acestora. Pentru a avea acces la Digi Online, clienţii trebuie să deţină sau să îşi creeze un cont DIGI.ro şi să aibă active serviciile de televiziune şi internet, fiind necesar un singur set de credenţiale. Serviciul este disponibil gratuit clienţilor Digi NET şi Digi TV (servicii cumulate).