Răspunsurile instituţiilor pieţei la solicitarea BURSA să ia poziţie faţă de manipularea de la SIF Banat Crişana au fost publicate în ediţia din 12 august.
Cu întârziere, dar onorându-şi promisiunea că va răspunde, Asociaţia Brokerilor (A.B.) a transmis ziarului BURSA poziţia sa faţă de manipularea de la SIF Banat Crişana.
Reproducem răspunsurile A.B., în cele ce urmează :
Întrebarea BURSA nr.1.: "Cui revine, în opinia dumneavoastră, responsabilitatea pentru faptul că Valoarea Activului Net al SIF Banat-Crişana a fost raportată cu peste un miliard de lei faţă de valoarea justă, în două luni succesive?"
Răspunsul A.B.: În conformitate cu prevederile Legii nr. 74/2015 privind administratorii de fonduri de investiţii alternative, art. 18 alin. (14) «AFIA sunt responsabili de corecta evaluare a activelor FIA, precum şi de calcularea valorii activului net şi de publicarea acestei valori a activului net». Aceeaşi lege prevede la art. 20 alin. (9) lit. b) că depozitarul «se asigură că valoarea titlurilor de participare ale FIA este calculată în conformitate cu legislaţia naţională aplicabilă, cu regulile sau actul constitutiv al FIA şi cu procedurile prevăzute la art. 19», iar la art. 1 alin. (6) şi (7) menţionează că «A.S.F. este autoritatea competentă în ceea ce priveşte reglementarea, autorizarea şi supravegherea AFIA stabiliţi în România» şi că «A.S.F. stabileşte metode adecvate pentru a verifica, atunci când este relevant, pe baza orientărilor şi recomandărilor elaborate de către Autoritatea Europeană pentru Valori Mobiliare şi Pieţe, denumită în continuare ESMA, respectarea de către AFIA a obligaţiilor ce le revin în temeiul prezentei legi. »
În ceea ce priveşte evaluarea activelor FIA, Regulamentul Delegat (UE) nr. 231/2013 de completare a Directivei 2011/61/UE a Parlamentului European şi a Consiliului în ceea ce priveşte derogările, condiţiile generale de operare, depozitarii, efectul de levier, transparenţa şi supravegherea, cu aplicare directă în ţările membre, prevede obligaţii pentru AFIA privind revizuirea valorii activelor în mai multe situaţii pe care le redăm mai jos, procesul de revizuire cuprinzând verificări şi controale suficiente şi adecvate privind caracterul rezonabil al fiecărei valori:
« Art. 71 - Revizuirea valorii fiecărui activ
(2) Politicile şi procedurile de evaluare trebuie să stabilească un proces de revizuire a valorii fiecărui activ, dacă există un risc semnificativ de evaluare necorespunzătoare, ca de exemplu în următoarele cazuri:
(a) evaluarea se bazează pe preţurile provenite de la o singură contrapartidă sau de la un singur broker;
(b) evaluarea se bazează pe cotaţii bursiere nelichide;
(c) evaluarea este influenţată de părţi care au legături cu AFIA;
(d) evaluarea este influenţată de alte entităţi care pot avea un interes financiar în performanţa FIA;
(f) evaluarea este influenţată de una sau mai multe persoane din AFIA.
(e) evaluarea se bazează pe preţuri furnizate de contrapartida care este iniţiatorul instrumentului, în special dacă iniţiatorul finanţează şi poziţia FIA pe instrumentul respectiv;
(3) Politicile şi procedurile de evaluare descriu procesul de revizuire, care cuprinde verificări şi controale suficiente şi adecvate privind caracterul rezonabil al fiecărei valori. Caracterul rezonabil este evaluat în funcţie de existenţa unui grad adecvat de obiectivitate. Astfel de verificări şi controale trebuie să includă cel puţin:
(a) verificarea valorilor printr-o comparaţie între preţurile provenite de la contrapartide şi între nivelurile preţurilor în timp;
(b) validarea valorilor prin compararea preţurilor realizate cu valorile contabile recente;
(c) examinarea reputaţiei, a coerenţei şi a calităţii sursei de evaluare;
(d) o comparaţie cu valori generate de o parte terţă;
(e) o examinare şi o formalizare a derogărilor;
(f) evidenţierea şi cercetarea diferenţelor care par neobişnuite sau care variază în funcţie de nivelul de referinţă stabilit pentru tipul de activ în cauză;
(g) identificarea preţurilor caduce şi a parametrilor impliciţi;
(h) o comparaţie cu preţurile oricăror active conexe sau cu acoperirile acestora;
(i) o analiză a datelor de intrare utilizate pentru formarea preţurilor pe baza unui model, în special a celor la care preţul obţinut prin model prezintă o sensibilitate semnificativă.
(4) Politicile şi procedurile de evaluare includ măsuri adecvate de escaladare pentru remedierea diferenţelor sau a altor probleme apărute la evaluarea activelor."
Întrebarea BURSA nr.2.: "Care este poziţia pe care o adoptă instituţia dumneavoastră faţă de manipularea despre care vorbeşte Ziarul Bursa, ce are reverberaţii în întreaga piaţă de capital?"
Răspunsul A.B.: Încă din luna mai a acestui an, după ce Adunarea Generală a Acţionarilor S.I.F. Oltenia din data de 28 aprilie a.c. a fost dublată de o adunare paralelă, fiind generate rapoarte curente semnate de persoane diferite, Asociaţia Brokerilor a transmis A.S.F. o solicitare oficială pentru a investiga aceste situaţii neclare, confuze şi anormale pentru o piaţă de capital care ar trebui să asigure investitorilor protecţie din partea A.S.F..
Asociaţia Brokerilor a solicitat A.S.F. să verifice dacă entităţile "fonduri de investiţii" acţionari în prezent la S.I.F. Oltenia sunt prezumate că acţionează în mod concertat, aplicându-se art. 2, pct. 2, lit. f) din Legea nr. 24/2017, şi dacă aceste fonduri au fost însămânţate cu bani de la aceleaşi entităţi, iar fondurile la rândul lor, în contra-partidă, au cumpărat acţiuni S.I.F. Oltenia (S.I.F. 5), cu scopul de a ascunde beneficiarul real şi cu consecinţa încălcării pragului de deţinere de maxim 5% din totalul acţiunilor unui S.I.F. (prevedere în vigoare la data AGA).
Asociaţia a arătat în solicitarea către A.S.F. că, în trecut, astfel de situaţii, exemplificate prin celebrul caz Rompetrol sau SIF Banat - Crişana din anul 2014, au dus la acuzaţii de manipularea pieţei de capital din partea Ministerului Public şi, nu de neglijat, condamnări în instanţe. Datorită acestor practici frauduloase au avut de suferit, în trecut, brokeri, investitori, membri ai consiliilor de administraţie, iar în primul caz exemplificat, membri ai fostei Comisii Naţionale a Valorilor Mobiliare. Nu în ultimul rând, piaţa de capital românească în totalitate a avut imaginea pătată, fapt care a indus incertitudine şi neîncredere pentru mult timp. Un efect imediat, dar pe termen lung, al acestor cazuri este numărul redus de investitori şi un volum mic al tranzacţiilor zilnice. Situaţia din prezent aminteşte izbitor de mult, până la identitate de fapte juridice, cu situaţia creată de investitori definiţi de Instanţa cauzei ca "vehicule investiţionale" din Sentinţa Penală nr. 212 în şedinţa publică de la data de 08.02.2019 (cazul S.I.F. Banat-Crişana), iar unul dintre autori, El Najib Lakis, a avut 3 (trei) capete de acuzare privind infracţiunea de manipularea pieţei de capital.
De asemenea, Asociaţia Brokerilor a arătat că orice formă de inacţiune a A.S.F. va avea consecinţe grave, va afecta piaţa de capital în esenţa ei, va crea în continuare incertitudine şi va îndepărta investitorii.
Solicitarea către A.S.F. a fost făcută ulterior şi publică, prin comunicatul de presă al Asociaţiei Brokerilor din data de 11 mai a.c., cu titlul «Asociaţia Brokerilor solicită A.S.F. să restabilească încrederea în piaţa de capital din România».
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 00:13)
limba de lemn a lui Iliescu bintuie AB. vai de steaua voastra cu ABul vostru tot un comitet si-o comitie inutile pe planeta. complet si definitiv inutile. mai bine l-ati ruga pe Becali sa va dea niste oi sa le duceti la pasuct, ca orice altceva va depaseste.
1.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 00:58)
...
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 01:21)
Pentru ca Dan Paul:
* și-a exprimat în mai multe rânduri susținerea fața de conducerea superioară a SIF5,
* pentru că a luat poziție public în mod vadit părtinitor fața de actualul CA al SIF Oltenia și lipsit de echidistanta raportat la SIF1 și chestiunile invocate de aceștia (încălcările repetate ale legii civile și a regulamentelor ASF în vigoare),
* pentru ca îl regăsim acum ca propunere pentru ocuparea poziției vacante în Consiliul de Administrație al SIF Oltenia,
** trebuie să ne întrebam: a fost acesta un act public de mituire?
I s-a promis lui Dan Paul această poziție, însoțită de remunerația aferentă, ca răsplată pentru apărarea intereselor lui Tudor Ciurezu?
In ce măsură se simt reprezentați acționarii BVB de Dan Paul, membru al board ului Bursei, în situația în care putem presupune că dumnealui face asemenea "trocuri", exclusiv pentru bunăstarea financiară proprie?
În ce măsură se simt reprezentate societățile de brokeraj, membre ale Asociației Brokerilor, de un personaj asupra căruia planează aceste semne de întrebare? Poate BRD sau BT Capital, de exemplu, să se asocieze direct și public cu opiniile exprimate de Asociația condusă de Dan Paul?
Poate Dan Paul să reprezinte aceste entități, dacă acesta nu pare să înțeleagă decența, responsabilitatea sau echilibrul pe care ESTE OBLIGAT să le arate public, în calitate de președinte/vicepreședinte?
Mi se par chestiuni importante și urgente de lămurit de cei indrituiti.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 01:31)
Sa spuna Dan Paul ce relatie are cu generalul Diaconescu. Dan paul sigur citeste aceasta intrebare. Ca doar scrie Bursa despre el. Sa raspunda deci: il cunoaste pe generalul Diaconescu? Ce relatie are cu el? Hai Dane! Curaj!
2.2. Aha! (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 08:02)
Aha, deci ăsta este securistul care vrea să ne îmbrobodească! Păi cum să vii tu, mă, Paulică să-ți dai cu părerea când ești numit în consiliul de administrație al SIF Oltenia, unde e Ciurezu, dușmanul lui SIF1? Și ăsta cică e la Asociația Brokerilor? Vai de capul ei de asociație! Ce a spus, mă, asociația asta despre barbarii le lui Ciurezu și Fercală? Acum înțelegem noi că, de fapt, niște securiști ticăloși urmăresc să lovească în SIF1. Era și normal. Lakis nu e securist, are și condamnare, iar securiștii vor să îi ia ce-i aparține. Dacă are acțiuni la SIF Oltenia, securiștii vor să îi ia drepturile. Deci așa, mă, Paulică, ești sclavul securiștilor? Ești cam slab, mă, vorbești din poziția de conflict de interese și te dai rotund! Cap pătrat ești dacă nu-ți dai seama când te scufunzi în mocirlă!
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 14:30)
Nu stim de Dan Paul, dar de Dan Dragoi stim ca este securist ceausist, mai draga!
Iar asupra lui Lakis planeaza suspiciunea ca ar fi membru Hezbollah si ziaristul care a plasat suspiciunea asupra lui, a murit in mod suspect, asa cum au murit in mod suspect cei trei paznici de la Firos.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 14:36)
Aschia nu sare departe de buturuga, mai Dragoilor!
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 17:54)
Nu mai zici prostioare? Te-a amutit asta cu securistii ceausisti de la conducerea SIF1?
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 07:53)
De unde atatea reverberatii in piata de capital cand nicaieri, adica ZF.ro profit.ro cele mai citite saituri de bursa nu apare niciun articol despre "uriasul scandal de manipulare" ? Nici brokerii cu care am vorbit nu sunt emotionati pentru ca e o chestie veche stiuta si ignorata. Deci...da uite ca nu m-am uitat pe bloomberg reuters cnbc...poate acolo sa fie reverbatiile...Le caut acum.
3.1. Ce reverberații, mă? (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 08:14)
Textul cu reverberațiile este pentru proști, din capitolul "Ne-au murit lăudătorii, să ne umflăm singuri reputația". Cine pune botu' la așa ceva este un naiv care crede tot ce se scrie la gazetă. E ca țața la circ: "iote-te, mă, ce drăcovenie, arză-o-ar focu'!"
3.2. hai ASF ca se poate (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 10:40)
Numai este nici o reverberatie pentru simplul motiv ca practic nimeni nu se mai intereseaza de SIF1, si ii lasa in boii lor sa fure la vedere.
Daca o actiune nu prezinta interes pe piata,trebuie scapati actionarii captivi din managementul performant.
De aceea cea mai logica treaba ar fi ca Lakis si cooperativa lui de fonduri si off-shoruri, cu care lucreaza concertat sa lanseze o oferta publica de cumparare a tuturor actiunilor, la un pret mediu intre VUAN si cel de piata, si sa se termine cu hotia asta.
ASF-ule ai auzi? Acum ca tot numai exista limita de detinere, hai uita-te la fratiile din actionariat si constrange-i sa ne scapam de actiunile astea toxice si sa terminam odata comedia asta numita "SIFONAREA SIF-elor".
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 13:29)
Dar pe aceste doua site uri nu apare nici informația ca asf a declanșat investigatia in cazul manipulării de la SIF Banat Crișana. Citește le in continuare dacă nu vrei sa fi deranjat de adevăr.
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 08:29)
Iarta-i Doamne ca nu stiu ce spun,sunt saraci cu duhul ,sunt dusi cu oile la pascut unde nu de cer cunostinte de piata de capital.
4.1. Mai greu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 08:40)
Pe Paulică o să îl ierte mai greu, că are mai multe de ispășit, deși cred că lui îi place mai mult în compania lui Scaraoțchi, de altfel cea mai profitabilă companie la ora actuală pentru el.
4.2. Scaraoțchi (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 14.08.2020, 12:47)
Anonimule, nici măcar nu ai curaj sa semnezi cu numele tău.
Dormi liniștit. Pentru tine sunt Ivan cel Groaznic. Eu exist, tu nu, ești doar un anonim.
4.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 4.2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 12:59)
...
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 13:37)
Și pe la evenimentele pe la care “ umbli” tu tot așa vorbești? Sau folosești doar aici sub anonimat limbajul asta “ îndrăzneț”?
4.5. Tot așa, tot așa... (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 13:48)
Paulică, tot așa, mă, doar nu ne e frică... Sau tu crezi că la evenimentele respective trebuie să stăm cu privirea în pământ de timiditate în fața combinatorilor. Da, uite că ți-au pus oamenii niște întrebări! De ce nu le răspunzi concret?
4.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 14:07)
Dan Paul nu e in niciun caz las ca tine sau ca Bogdan Drăgoi .
4.7. Raspuns către combinator (răspuns la opinia nr. 4.5)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 01:09)
Mai anonimasule, mai miticule, cum te cheamă Zor de Zeama, cum te striga Mamaliga?
Nu vezi ca nu stii.
Hai, sa auzim de bine...
Binele învinge, investitorule anonim...
Mult respect, dacă stii salutul marinarilor!
5. Completare 2.0
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 09:33)
Inteleg chestiunile etice invocate de colegul de mai sus, dar eu as avea o intrebare mult mai concreta pentru dl Dan Paul:
Este adevarat ca, prin intermediul unei companii pe care o controlati, ati inchiriat spatii comerciale apartinand SIF Transilvania, gratie relatiei personale speciale pe care o aveati cu dl. Fercala? Inchirierea s-a stabilit la preturi derizorii, in dauna SIF3, iar dumneavoastra le subinchiriati la pretul pietei, net superior celui platit proprietarului. Acest "schimb nevionovat" ar rasplati, de fapt, contravaloarea serviciilor de reprezentare neoficiala si a sprijinului pe care l-ati acordat, direct sau prin diversi "prieteni", dlui. Fercala.
Trebuie mentionat ca acest contract se derula inclusiv in perioada in care Dan Paul a fost cooptat in CS ul SIF3. Sa ne asteptam sa se intample acelasi lucru si la SIF5?
Sunt doar niste intrebari simple la care dl. Dan Paul ar trebui sa raspunda, doar pentru a spulbera orice dubiu legat de domnia sa. Aceste informatii circula in piata si arunca umbre de indoiala asupra integritatii domniei sale (poate in mod nejustificat).
5.1. Da, da (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 09:37)
Ei, iată informațiile care fac cu adevărat reverberații în piață! Să vină ASFul, DIICOTul și Bursa ca să facă lumină în acest caz!
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 10:28)
Nu Dan Paul trebuie sa raspunda ci justitia!!!!
Trebuie sa dea socoteala si pentru tranzactiile efectuate de fratele lui in baza ponturilor primite de la Dan Paul (informatia o avea inaintea actorilor din piata si o "prelucra" prin fratele lui care tranzactiona in cunostinta de cauza).
5.3. Raspuns 2.0 (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 14.08.2020, 11:50)
Va răspund : tot ce afirmați este fals. Nu am avut niciun fel de spații comerciale închiriate de la SIF 3 nici in trecut nici in prezent.
Dan Paul
5.4. Răspunsuri (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 12:52)
Atunci răspundeți, domnu' Paul, și la asta : de ce la întrebarea 2, în loc să răspundeți la obiect, adică problema Vuan - SIFI, o dați cu concertarea unor fonduri și cu AGA din 28 aprilie? Iar asta după ce v-a pus Ciurezu administrator la SIF5? Să vă spun ce cred eu. Ați dat răspunsul respectiv pentru că așa a fost planificat, unul să întrebe și altul să răspundă cu un atac la SIF1. Că nu mergea un atac direct. Dacă venea BNR sau FP cu o astfel de opinie, am mai fi zis că nu e manevră, că poate fi ceva obiectiv. Dar când vii tu, care urlai și făceai scheme la conferințe de 2 lei pe tema concertării SIF1, să te dai obiectiv, e prea de tot! Tu, pus de Ciurezu, urli despre concertare ca și el, uitând că mai e și o deontologie de respectat. Acum să zici că nu e adevărat!
5.5. informarii (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 21:24)
stimabile,
daca informatiile expuse sunt adevarate ar trebui sa informati conducerea actuala a SIF3. cu siguranta vor fi Artificii! emailul companiei este public????
5.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 14:41)
Eu sper că actuala conducere a SIF3 știe și verifica deja, atât intern cât și la societățile din portofoliu. Apreciez răspunsul lui Dan Paul dar am rezerve că reflectă realitatea. Poate auzim curând vești de la Moldovan&co. Asta dacă are curajul să spună lucrurilor pe nume, evident...
6. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 10:25)
...
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 13:47)
Vorbești ca sa nu adormi. Vai de capul tău! Nu ai habar despre ce vorbești , ești intr o eroare absoluta!
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 13:59)
Ești un mahalagiu ordinar care nu are ce sa spună și fabulezi și tu pe aici.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 11:16)
Inainte de a emite o parere, Dan Paul a citat din legislatia aplicabilă pentru evaluarea VUAN. In loc sa se refere la asta trolii au sărit in capul omului cu cele mai abjecte afirmatii. Pot si eu presupune ca ar putea fi chiar brokerii care manaca o pâine buna de la SIF 1 + SIF 4 si SIF 3 si prin urmare sunt si ei interesati. Dar ceilalți brokeri mai mici si mai cinstiti care vad cum se cartelizeaza piața, cum dispar micii investitori de la Bursa pt ca le dispare increderea in ASF si in conceptul de piață ordonată, ei oamenii astia cărora le dispar afacerile, ei ce sa zica?
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 11:22)
Cum sa recomanzi o investitie intr-un titlu daca sti ca VUAN-ul este manipulat?
8. fără titlu
(mesaj trimis de MAKE în data de 14.08.2020, 14:23)
Mai piticilor, mi-am facut un ghiveci calugaresc dupa o reteta de la Muntele Athos. Nu pot sa-mi calesc ceapa, ca va apucati sa-l insultati pe Dan Paul. Dar articolul nu este despre Dan Paul, ci despre manipulatorii vostri, dimpreuna cu doamna care va invata sa fiti mahalagii.
Mai zombi, oricine vede ca, de indata ce scrie cineva defavorabil stapinilor vostri, imediat va apucati sa scrieti porcarii si minciuni despre autor, intr-un mod coordonat si subuman.
Este o manipulare evidenta si cred ca "doamna" care va invata sa o practicati, pina la urma va infunda puscaria.
Comunicati-i!
8.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 14:41)
...
8.2. Pentru piticul sters (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 14.08.2020, 15:23)
Vezi mai zombi, daca esti huligan, scrii degeaba!
8.3. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 15:26)
...
8.4. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 15:28)
...
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 14.08.2020, 18:01)
Nu-i frumos sa injuri, micutule! Mamica ta nu te-a invatat?
8.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 14.08.2020, 18:03)
Vad ca-ti place sa scrii degeaba.
8.7. fComentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 8.6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 14.08.2020, 18:41)
...
8.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 14.08.2020, 18:49)
Oops!
Iar ai dat-o de gard!
8.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 18:53)
Unii oameni pur si simplu nu pot fi educati! Proaste crestere este mai tare decat ei si nu se pot abtine.
8.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 20:55)
Dragoi si Lakis sunt eliberatorii Gradinii Zoologice.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 23:18)
Deci Dan Paul nu raspunde daca il cunoaste pe generalul Diaconescu. Da, il cunoaste. Foarte bine il xunoaste. Generalul il declara peste tot: fiul lui. Adica il considera copilul lui. Dombul Paul se prezinta la intalnirile organuzate de mos Diaconescu ca fiind " un sef de la Sif" care poate vinde active la preturi mici, daca e interes. A dus si dorirori de credite Brd la mos Diaconescu sa- i rezolve. Pe unii i a rezolvat, contra unui "modest" onorariu, pe altii nu. Le a mancat mancarea si le a baut vinul prin crasmele scumpe ale Bucurestiului su nu i a rezolvat.
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 14.08.2020, 23:32)
Hai, vorbim s8 de santajistul Dan Paul? Povestim cum a santajat brokeri din piata? Sau nu? Zi Dane!
9.2. Raspuns la mizeriile anonimului (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 00:40)
Nu, nu am dus pe nimeni sa ia vreun credit de la nicio banca.
Nici de la BRD, nici aiurea.
Spui prostii. Atât.
9.3. Răspund ultimului anonim (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 00:48)
Povestește cât vrei despre ceva ce nu exista.
Dacă mi te adresezi cu Dane, înseamnă ca ne cunoaștem.
Nu ai ce povesti, pentru ca nu șantajeze pe nimeni. Nu îmi place. Eu spun ce gândesc, atât. Poți sa scrii câte mizerii vrei. Sa ai parte de ele, după cum inventezi.
Seara norocoasa anonimule mic!
9.4. Către anonimul papagal (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 00:56)
Da, îl cunosc. Uite, nu îmi este Rușine sa răspund.
Dar nu am făcut afaceri, sau combinații oculte cum insinuezi.
Îl cunosc și pe tatăl lui Bogdan Drăgoii, și despre el se spune ca e general... irelevant ... un om deosebit.
Alta întrebare sau ai?
Pe tine nu cred ca te cunosc, dar cred ca ești cam prost, sau ca sa nu te superi ci IQ mic.
Seara frumoasa ca tine sa ai!
9.5. Raspuns (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 01:15)
Am mai raspuns. Nu poate nimeni sa spună ca sunt copilul lui.
Sunt doar copilul tatălui meu. Care nu mai e.
Alte mizerii mai inventați?
Nu mai consumați substanțe interzise cumparate din Beirut, va afectează gândirea ...
9.6. Paulica gogosica (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 07:10)
Paulica, vad ca ai limbarita. Daca esti atat de cinstit și gandesti mult, de ce ataci SIF1 la comanda? Vezi, d-aia nu poate lumea crede in onestitatea ta. Cica exprimi pozitia AB fata de manipularea SIFI, dar tu o tii langa cu concertarea si acuzi in stanga si in dreapta. Rusine!
9.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.6)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 08:53)
Vezi ca nu ești civilizat.
Te trezești devreme și primul lucru înjuri.
Noi am raspuns unor întrebări.
Eu am prezentat manipularea de la SIF 1intr-o conferința, cu mult înainte sa scrie altcineva. Este o obligație! Sa oprim denaturarea pieței de capital.
Sa cumperi acțiuni pentru a ascunde deținătorul real prin fonduri paravan, cu banii SIF ului sa cumperi SIF ul, e calificata deja de instanța ca manipulare.
Restul e o poveste in viitor...
9.8. Întrebare pentru Antonica? (răspuns la opinia nr. 9.6)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 09:18)
Dacă 1( una) acțiune este umflata de tine, atunci seamănă cu o gogoașa înfuriată?
Întrebare ajutătoare: aerul din gogoașa costa mai mult?
Întrebare ajutătoare 2: gaura covrigului se plătește?
Te aștept la Conferința Bursa cu o explicație.
Dar, sa vorbești civilizat, nu cum te învață Mucles de la MI 7.
La buna vedere!
Vezi, ca dacă ai IQ ul mare te primește in CRA la SIF 4.
După, îmi închiriezi toate spațiile Unisem, dacă a mai rămas ceva, sa fac și eu o afacere cu SIF-urile. Ca nu am făcut niciuna. Apoi facem un magazin de seminte sau cu de toate, ca in Beirut...Și iti vindem chiar ți-e semințe sa te faci și tu fermier, poate primesti și fonduri de la UE... Ca sa ajungi și tu mare.
Sau mai simplu, iti cumperi câteva obligatiuni Blue AIR?
Și la urma, prietenii tai anonimi vor scrie de afacerea ta care nu exista.
Ca ești doar anonim, anonimul lui Mucles...
Hai, nu te rețin ca ai calcule de făcut cu covrigul sau gogoașa unfuriata.
Mai ții minte întrebarea?
PS. Multe complimente lui Mucles...
Vezi, chiar dacă ești anonim, știu de unde postezi.
9.9. Paulica spionica (răspuns la opinia nr. 9.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 09:43)
Mai Paulica, crezi ca nu stiu ca Make verifica ip-urile? Si apoi vorbiti intre voi, pe informatii confidentiale, impotriva regulamentelor? Eu Stiu. Dar tu, Paulica, nu stii ma ce fac eu, ce seminte, ce spatii, ce ferma. E treaba mea, ma, legala. Nu e treaba ta, ma, spionule. Tu sa explici de ce ataci SIF 1 ca poate pot sa spun si eu despre semintele de care tii cu dintii. Apropo, ce face, ma, tovarasul tau de la BVB, cu care ai pus la cale ultima combinatie? A vorbit sau nu a vorbit? Si nu mai injura ca eu nu te-am injurat. Ca poate ma supar....
9.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.9)
(mesaj trimis de Dan Paul în data de 15.08.2020, 11:31)
Mai anonimule, ți-am zis eu ca nu ai afaceri legale? Te ai supărat ca ți-am pus o întrebare și te simți deja înjurat. Era doar un test de IQ...ca așa va angajează...
Ești doar mic, mic...mic
Sa rămâi așa .
9.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 12:59)
Taci!
9.12. Paulica aburica (răspuns la opinia nr. 9.10)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 13:26)
Ne mai aburesti mult, Paulica! Tu crezi ca esti la AB unde merge abureala? Vorbesti de IQ ca si cum tu ai sti ce e aia. Dupa ce insinuezi ca am afaceri cu SIFurile, zici ca nu ma ataci? Asuma-ti ce scrii, ca aici nu e sedinta AB, merge si fara vrajeala. Daca eu sunt mic, pai tu esti si mai mic, minuscul, ma. Sa stii ca i-am transmis complimentele tale lui Mucles. Nu stiu daca o fi de la MI7 (alta liga, oricum) dar mi-a transmis sa-ti spun ca ai mutat gresit si ca o sa pierzi jocul. Tu stii ce o fi vrut sa zica, Paulica. După parerea mea, nu e de bine.
9.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 14:57)
Mai faci mult pe desteptu", busteanule? Altceva decat "Paulica" si prostii cu MI7 ai de gand sa spui? Hai, du-te-n tarc la Lakis si suge la o capra. Laptele e sanatos si tu nu trebuie sa-ti pierzi sanatatea, ca e singurul lucru pe care-l ai.
9.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.12)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 14:58)
Taci!
9.15. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 9.8)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 15.08.2020, 15:05)
...
9.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.08.2020, 15:48)
Na, ca te-am sters si pe tine!
Altadata, cand te hotarasti sa ma mai calomniezi pe site-ul meu, sa tii minte ca e o timpenie.
9.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.08.2020, 17:11)
Cu ce te-am calomniat? Că am spus că Dan Paul sugerează ca știe identitatea comentatorului? Si deci confirmă colaborarea cu tine? (Pentru ca altfel nu ar avea de unde sa știe cine comentează, evident).
Chiar vreau sa știu cu ce te-am calomniat. Te rog mult, spune-mi.
9.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.17)
(mesaj trimis de MAKE în data de 15.08.2020, 18:37)
Amice, in primul rind ma calomniezi spunind ca eu cunosc identitatea postacilor.
Da, in al doilea rind, ca peste asta, furnizez cuiva informatia asta (pe care nici nu o am, iti mai spun o data)..
Ca sa afirmi asa ceva despre mine, trebuie sa ai dovezi, nu deductii schioape.
Ma calomniezi fara nici o dovada, ceea ce spune ceva despre caracterul tau.
Am raspuns decent rugamintii tale.
Ai grija cum imi mai raspunzi!
Post Scriptum
Pe cel de la 9.9. nu l-am sters, din respect pentru Dan Paul, care si-a facut de treaba si a purtat un fel de dialog cu el si daca ii eliminam calomniile, nu s-ar mai fi inteles cui ii da replica.
9.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.18)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 02:02)
Înțeleg. Dan Paul este un medium de fapt, un clarvăzător care, analizând căciulita lui "ă", poate să estimeze cu mare precizie cine comentează, fără nici un fel de ajutor, fără alte indicii profane, de la dept IT de exemplu. Gata, e clar acum, nu mă voi uita niciodată în ochii lui că poate îmi ghicește parola de online banking.
Cât despre dovezile pe care ar trebui să le dețin ca să-mi permiteți enunț evidențe, vreau să spun urmatoarele: domnule Make, v-am respectat si apreciat mult. Foarte mult. Din acest motiv probabil dezamăgirea mea personală este copleșitoare, pentru că am avut așteptări (ceea ce este problema mea, știu). Dar pentru mine această atitudine este de neînțeles. Detonarea personală în piața publică este o acțiune care uneori provoacă și victime, dar întotdeauna ucide atentatorul. Mai ales când nu are dreptate, când e fixat pe idei inoculate de alții, false și extremiste, sau când abandonează experiența de viață, eleganța și prestanta anterior câștigată cu multă trudă. Pur și simplu mă minunez în fiecare zi și nu reușesc să scap de sentimentul sâcâitor că uneori încă mă înșel teribil când vine vorba de oameni. Mult succes - chiar aveți nevoie!
9.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.19)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 03:50)
Nu, amice, nu stiu cine esti si nu ma ocup cu astfel de prostii nici eu, nici altcineva din echipa BURSA. Cind ma calomniezi,, nu te afli in posesia nici unui fel de "evidente", ci doar o biata deductie schioapa; daca esti asa de sigur pe "evidentele" tale, da-ma in judecata - traficarea de date personale este o infractiune si se pedepseste. Vino in instanta cu "evidentele" tale, sa te faci de bacanie.
Nu este treaba mea sa stiu cum altcineva isi da seama din caciulita de la "ă", cu cine dialogheaza, astfel ca nu ma vei atrage intr-o astfel de dezbatere.
Cit despre dezamagirea personala, despre ideile fixe inoculate de alții, false și extremiste as vrea sa te intreb:
- 512.995.554 lei minus 467.757.851 lei egal 45.237.703 lei ?
- 45.237.703 lei egal 9,3 milioane euro, la cursul zilei?
- Cine ti-a spus ca, in luna iulie, SIF Banat Crisana a pierdut 9,3 milioane de euro; ti-a spus SIF Banat Crisana care sustine ca a crescut cu 467.757.851 lei, sau ti-am spus eu?
- Deci, cine se detoneaza in piata publica, eu, cel care iti spune adevarul, sau celalalt, care te manipuleaza, iti declara si iti baga in cap falsul?
Deci, dragul meu, ideile mele fixe si extremiste inoculate de altii sint de natura aritmetica si legislativa.
Trezeste-te!
Daca nu ma crezi pe mine, atunci, inainte sa-ti declami dezamagirea, verifica-ma!
Lasa lenea, pune-te cu burta pe carte si pune mina si socoteste!
Ia vezi, cine manipuleaza, eu sau administratorul SIF Banat Crisana?!
Si daca nu-ti faci temele, atunci macar taci!
9.21. Make, smechere (răspuns la opinia nr. 9.20)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 09:59)
Make, smechere, comentatorul de la 9.19 are dreptate. Iar pe mine nu ma prostesti. Stii de ce? Pentru ca am informatii mult mai exacte. Pai ce credeai, smechere, ca mergem doar pe intuitie? Ca sa zic asa, e totul matematic! Nu te mai da drept ca lumanarea si curat ca lacrima ca stim ce faci!
9.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.21)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 10:25)
Ce comentariu taios, original, plin de argumente!
Tu nu mergi pe intuitie si ai informatii mult mai exacte, mai exacte chiar decit aritmetica.
M-ai convins si pe mine.
Voi stiti ce fac!
Pe tine nu te prostesc.
Stii de ce?
Pentru ca nimeni n-ar putea.
9.23. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 9.22)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 16.08.2020, 10:41)
...
9.24. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.23)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 11:33)
Husi!
Inapoi la cotetul lui MI7!
9.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.22)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 11:38)
Ai sesizat ce vrea sa spuna Make cand zice ca nimeni nu te-ar putea prosti? Ca adica esti deja atat de prost, incat nu se poate mai jos.
9.26. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.25)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 12:48)
Ai sesizat ca atunci cand Make sterge comentarii se simte prost?
9.27. Smechere (răspuns la opinia nr. 9.24)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 12:54)
De unde stii tu, ma, banditule, care e cotetul lui MI7? Cum? Verifici Ip-urile? Ai dat-o in bara, mă, eu nu sunt MI7. Casca ochii mai bine, banditule! Si recunoaște ca te mananca curiozitatea si verifici IP-uri incalcand legea. Tu esti, ma, un calcator de lege, inaintea lui Lakis si Dragoi!
9.28. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.27)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:36)
Hopa!
Te deconspiri ca proasta.
Make n-a spus ca esti MI7.
Doamne si cum mai faceai pe desteapta!
9.29. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.26)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 13:37)
Da, am sesizat.
9.30. Ee, nu fii prost! (răspuns la opinia nr. 9.28)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:42)
Eu zic ca nea Make se deconspira. Zice ca sa mearga la cotetul lui MI7, adicatelea a gasit el legătură x - MI7? Cum a găsit-o? Verificând IP-uri. Si cred ca aici scrie MI7. Bineinteles ca prostul prostilor crede ca se deconspira cine? Ca Make, sub anonimat, nu spune? Da' prosti rau sunt unii care fac pe detectivi de Dambovita! La culcare, baieti, trebuie sa mai dormiti vreo 7 ani. Si verificati mai atent Ip-urile ca va mananca puscaria!
9.31. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.27)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:42)
Ce femeie proasta!
9.32. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.30)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:44)
Femeia asta se simte foarte proasta!
9.33. Make, tu ești? (răspuns la opinia nr. 9.31)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:46)
Fii mai transparent! Nu o mai da anonima!
9.34. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.30)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 13:47)
Ai sesizat ca atunci cand femeia asta se simte proasta, devine si mai proasta?
9.35. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.33)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 13:51)
Da, eu sint.
Ti se pare ca porti un dialog de bun nivel intelectual?
Ai declansat o dezbatere inteligenta in jurul pozitiei Asociatiei Brokerilor exprimata fata de manipularea de la SIF Banat Crisana?
Nu ti-e rusine, "doamna"?!
9.36. Reguli si bun-simt (răspuns la opinia nr. 9.35)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 14:32)
Make, eu cred ca nivelul il stabilesti tu cand permiti atacuri injurioase in comentarii contra lui Lakis, Dragoi si oricare altii. Nivelul tot tu il stabilesti cand ii faci pe comentatori pitici, zombi etc. Tu dai tonul. Daca vei respecta toate regulile bunului simt, atunci si dialogul poate fi altul. Respecta si vei vedea! Ma tem insa ca o buna parte a comentatorilor contra Lakis si Dragoi nu vor face fata regulilor de bun simt. E de la sine inteles ca nu poti elimina comentariile critice, daca sunt exprimate civilizat. Fa o incercare, sa vedem care sunt grobienii din website!
9.37. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.36)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 16:37)
Nu am vazut atacuri injurioase la Lakis si Dragoi, in schimb a trebuit sa sterg puzderia de obscenitati cu care ma improasca dragoistii lui MI7.
Nu pot sa fac minuni, daca sinteti la nivelul asta, atunci ce pot face sa va civilizez?!
9.38. Post Scriptum (răspuns la opinia nr. 9.36)
(mesaj trimis de MAKE în data de 16.08.2020, 16:42)
Cind Lakis este facut "infractor", aceea nu este o injurie. Lakis este un infractor. Starea lui de fapt este ca e condamnat la 3,5 ani. Deci, Lakis este un infractor in realitate si asta nu este o calomnie.
9.39. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.36)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 17:26)
Tu esti grobiana!
9.40. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.39)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 17:27)
Ba chiar esti grobiana sefa.
9.41. Sa fim toti MI7 (răspuns la opinia nr. 9.37)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 17:57)
Make, vad ca urasti MI7 la maxim de crezi ca toti care te critica sunt MI7. Apel catre criticii lui Make si ai porcariilor pe care le scrie: sa fim toti colegii lui MI7, frati, rude, cunostinte, ce mai conteaza. Asa o sa moara Make de ciuda!
9.42. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.41)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 18:29)
Care este scopul tau? Sa nu mai vorbim de infractiunile lui Lakis si Dragoi? Ca Make n-am auzit sa fi facut vreo infractiune, dar Lakis este deja condamnat pentru manipulare dr piata si l-a tras si pe Dragoi dupa el.
9.43. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.41)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 18:37)
MI7 este exemplul de PSD-ism abject.
9.44. Deziderate (răspuns la opinia nr. 9.42)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 20:07)
Nu exista un scop anume. Dar bine ar fi ca Make/Bursa sa scrie articole cu obiectivitate, bazate pe fapte, nu sa faca, la comanda, o campanie de presa impotriva lui X sau Y. Pai cum ar fi ca ZF, ProTV sau TVR sa facă numai articole sau emisiuni cu X sau Y, săptămânal? Intelegeti diferenta?
9.45. Nu e corect (răspuns la opinia nr. 9.38)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 20:20)
Sa-l faci pe Lakis infractor saptamanal e de toata ocara. Cand o sa-l faci asa pe Nastase, pe Voiculescu, pe Becali? Ei nu ar tolera asta, nu stiu de ce tolereaza Lakis. Deci repetarea asta exagerata este buba si e precis nelegala. Asa ca să-l tot faci pe Lakis infractor de sute de ori e o ofensa.
9.46. Adi (răspuns la opinia nr. 9.45)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 21:35)
Ba nu, n-ai dreptate, ca daca pe Lakis il cheama Lakis, atunci nu este o ofensa sa-i spui Lakis, ca asda il cheama.
Si daca Lakis este un infractor, atunci nu se poate simti ofensat, cind el este in perioada ispasirii pedepsei de 3,5 ani pentru spalare de bani si manipularea pietei si in timpul asta il invata pe Dragoi sa faca aceleasi lucruri pentru care el a fost condamnat, adica infractiuni.
Deci, nu ai dreptate, intreaba pe oricine daca un condamnat se poate simti ofensat ca-i spui ca e condamnat, atunci judecatorul care l-a condamnat, l-a ofensat?
Judecata ta este gresita, intreaba pe oricine.
9.47. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.44)
(mesaj trimis de Adi în data de 16.08.2020, 21:47)
Nu este adevarat, Bursa are sute de articole si stiri despre Trump si Orban si Iohannis si Basescu si Ciolacu si Isarescu si Codruta Kovesi si vai de capul ei Dancila si despre buget si despre Covid si despre bursele europene si despre bursele americane si despre bancile centrale si despre bursele asiatice si despre relansarea economica si strategia ei si despre invatamant si educatie, agricultura, birocratie si dobanzi, intreprinzatori, Bursa are studii, analize, monografii, interviuri cu mari personalitati si despre stilul de viata sanatos si cum sa te alimentezi si despre sport si cultura.
Dar, daca tu il citesti doar pe Make, atunci inseamna ca ori ai o obsesie cu el, ori te doare la buzunar cand scrie el.
Nu este frumos sa spui neadevaruri despre ziarul Bursa si despre Make care este un mare ziarist si scrie intotdeauna documentat, argumentat si foarte corect.
Improsti cu noroi.
9.48. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.46)
(mesaj trimis de anonim în data de 16.08.2020, 22:03)
Liviuleeeeeee! Liviu! Mai Liviu, tu ești? Hai marș la coteț. Marș și pune-te pe tocat hârtii, ca functionarimea lui ciurezu, că vine nino-nino peste voi și vă saltă pe toți.
Băi, eu am curiozitate: tu nu înțelegi că e gata???? Gata!! Porcul e mort în coteț și oricât încerci tu să-i faci respirație rât la rât, el tot mort rămâne. Mort. Dead. Over. Finish. Gata. Nosotros somos bandidos, măi stropitoare mică și grasă ce ești.
9.49. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.44)
(mesaj trimis de Adi în data de 16.08.2020, 22:27)
Ce tot zici de pro tv, tVR care fura banii publici si zf care face evaziune fiscala si care e in insolventa de 10 ani,nu stiu cum e posibi, dar ei sunt tot in insolventa sunt aprope de cand s au infiintat, uita te la cea mai urmaria televiziunbe din Romania Antena 3 care este afiliata CNN si a luat multe premii internationale ! Antena 3 de aprope 14 ani nu spune dact jos Basescu si la pus si pe fratele lui Iglesias sa spuna jos Basescu si saracu a spus fara sa stie ce inseamna iar presedinte era Iohannis si Basescu era plecat demult.Ei au facut dezvaluiri despre familia Basescu, despre prieteni, vecinii familiei, mosia de la Nana, formatia Proconsul, despre SIDA si Bebe Ionescu si despe Eba ca e analfabeta si gravida cu niste baieti din Dorobanti de la cafenele care nu se stie de unde aveau bani, poate de la Bercea Mondialul.Ei nu se lasa nici pana astazi pentru ca au dreptate si vor sa demonstreze ca Basescu a distrus flota.
Foarte bine fac ca au avut si rezultate. Borcea Mondialu a infundat puscaria impreuna cu Mircea Basescu, Ioana Basescu are dosare, pe udrea au fugarit o pana in Costa Rica unde a facut inchisore , pe Eba au parasit o toti barbatii ei , pentru ca au auzit seara de seara la televizor ca e proasta, analfabeta, operata gresit de doctori si nici Traian Basescu nu se mai simte prea bine din moment ce suna in stare de ebrietate la televizor.