Comitetul Internaţional de Selecţie al BID (Business Initiative Directions), alcătuit dintr-un grup de companii şi specialişti de prestigiu din diverse domenii de activitate, a decis să acorde în 2005 distincţia International Quality Crown Award (IQCA) la categoria Gold agenţiei române de PR Image Forum. Alegerea companiilor se face în urma unui proces de votare, realizat prin email şi internet, ce a inclus anul acesta 9500 de companii din întreaga lume, criteriile urmărite fiind: respectarea principiilor standardului de calitate QC100, satisfacţia clienţilor, prestigiul, nivelul tehnologic, educaţia şi instruirea continuă, rezultatele financiare, ISO 9000 şi TQM. Voturile au fost acordate atît de membrii structurii internaţionale a BID care include experţi în comunicarea în afaceri: ingineri, fizicieni, matematicieni, economişti, psihologi, ziarişti, designeri şi arhitecţi, precum şi de companiile care au primit aceste distincţii în anii precedenţi. Pe lîngă procesul de votare, Comitetul de Selecţie al BID a luat în considerare pentru stabilirea companiilor premiate informaţii obţinute din surse diverse: presă, companii de consultanţă, agenţii publicitare, tîrguri şi expoziţii, companii de marketing, universităţi, camere de comerţ, ambasade şi birourile lor comerciale. Decernarea premiilor, la categoriile Gold, Platinum şi Diamond, se va face în cadrul unei ceremonii ce va avea loc la hotelul Thistle Tower din Londra pe 2 decembrie 2005. În ultimii 28 de ani, BID a premiat companii din 166 de ţări din diverse sectoare de activitate: asigurări, bănci, aviaţie, producţia de automobile şi de vehicule de gabarit mare, construcţii navale, petrochimie, metalurgie, minerit, materiale de construcţie, telecomunicaţii, informatică, electricitate, agricultură, transport, aviaţie, alimentară, medicină şi farmacie, mobilă, imobiliare, hotelieră şi turism, media, educaţie etc.
BID (Business Initiative Directions) este o companie independentă din domeniul comunicaţiilor, care oferă suport pentru evaluarea rezultatelor programelor de calitate în mediul de afaceri, de consum şi societate, în ansamblul ei. BID urmăreşte să le demonstreze clienţilor săi cum se modifică felul de a face afaceri prin comunicare şi îmbunătăţirea continuă a calităţii. Fondată în 1964, BID a fost pentru început o companie de comunicare ce se adresa mediului corporatist. În 1968, compania s-a reorientat, fiind prima organizaţie din lume care oferea informaţii de marketing. 18 ani mai tîrziu, a survenit o nouă transformare datorată partenerilor europeni şi americani ai companiei, aceasta impunîndu-se prin expertiza în analiza imaginii corporative, programele de calitate şi programele de suport la nivel mondial.