Rareş Bogdan a respins acuzaţiile că PNL ar fi susţinut campania lui Călin Georgescu, numind această afirmaţie "o prostie cruntă", transmite news.ro.
El a precizat că PNL s-a concentrat pe mesajul anti-extremist în campania sa, prin FameUp, şi că nu-l vedeau pe Georgescu ca un posibil candidat în turul 2. Rareş Bogdan a adăugat că PNL încă nu a achitat toate costurile campaniei pentru Nicolae Ciucă.
"În luna februarie, m-a chemat Roberta Metsola şi m-a întrebat: Rareş, ce se întâmplă la voi cu creşterea Tik Tok. Aveţi 7,4 milioane de utilizatori, sunteţi cu cel mai mare procent de utilizatori din Europa. Mi s-a părut complet nedrept ce s-a întâmplat la sfârşit de an şi nimeni nu a ieşit să explice că PNL ar fi fost implicat în susţinerea campaniei domnului Georgescu. O prostie cruntă, PNL şi-a susţinut cât şi-a susţinut candidatul, putea să o facă mai mult, propriul candidat, nu cred că avea cum, sau nu poate fi acuzat că s-a implicat", a afirmat europarlamentarul PNL la Antena 3.
"Că s-a trollat o campanie pe care PNL a comandat-o unei companii absolut prestigioase şi la care nu au îndoieli că şi-a făcut treaba cât se poate de serios, atât Kensington cât şi FameUp...Eu am încredere în cele două companii în continuare, ştiu că sunt profesionisti şi oameni foarte, foarte dedicaţi, asta e altceva", a mai spus Rareş Bogdan despre campania PNL la prezidenţiale.
El a transmis că pentru PNL, Călin Georgescu nu era o ameninţare.
"Nu ne uitam la Georgescu ca la un potenţial jucător de tur 2, ne uitam doar la domnul Simion şi la doamna Lasconi, sigur şi la domnul Ciolacu Gândiţi-vă că toată campania PNL, prin FameUp, a fost dusă în proporţie de cred că peste 90% pe mesaj anti-extremist. Deci toţi micro-influencerii s-au dus pe bref-uri anti-extremism", a subliniat Rareş Bogdan.
"E culmea ca PNL să fie acuzat de aşa ceva, ce să plătească PNL? PNL încă n-a terminat de plătit comenzile făcute pentru campania candidatului la prezidenţiale. Şi eu sper că măcar acum, la noua campanie PNL, să se întrebuinţeze mai serios şi mai dedicat, pentru că altfel vom avea acelaşi rezultat, oricine ar fi candidat şi dacă l-aducem pe bunul Dumnezeu din cer", a mai spus eurodeputatul liberal.
O investigaţie Snoop a dezvăluit că mai mulţi lideri din PNL au afirmat că Rareş Bogdan a fost responsabil pentru campania plătită de liberali, care a fost indicată de documentele CSAT ca fiind în favoarea lui Călin Georgescu. Bogdan a recunoscut că a introdus firma FameUp la PNL încă din primăvară, platforma folosită pentru a transmite scripturile pentru micro-influencerii de pe TikTok. Deşi a confirmat întâlnirea cu FameUp, Bogdan a precizat că nu a gestionat campania prezidenţială, TikTok nefiind în atribuţiile sale.
"Trebuie întrebaţi Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, şi Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta", a declarat Rareş Bogdan.
Campania "Echilibru şi Verticalitate", realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok, adunând 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanţii firmei Kensington au declarat deturnarea campaniei, iar despre hashtag-ul original, "Echilibru şi Seriozitate", s-a explicat că era destinat să-l promoveze pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.
Opinia Cititorului