Releva, platformă pentru eCommerce, anunţă lansarea oficială în România. Datorită experienţei vaste în ceea ce priveşte creşterea conversiilor, valorilor medii ale comenzilor, loialităţii clienţilor şi a veniturilor generale, Releva propune o soluţie inovatoare pentru acest domeniu, conform unui comunicat de presă al companiei.
Platforma utilizează inteligenţa artificială pentru a oferi soluţii excepţionale, menite să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor şi să optimizeze strategiile de marketing. Lucy, aşa cum este denumită inteligenţa artificială folosită de Releva, poate să identifice cu uşurinţă nevoile şi preferinţele utilizatorilor, oferindu-le ulterior recomandări personalizate. Ea răspunde la cele mai importante întrebări din domeniul vânzărilor şi marketingului, începând de la "ce îşi doreşte utilizatorul?" şi "care e cel mai acceptabil preţ?" până la "care e canalul digital cel mai folosit de acesta?".
Într-o ţară în care cifra de afaceri a industriei eCommerce este de 5,5 miliarde de dolari, unele afaceri nu îşi pot valorifica adevăratul potenţial din cauza lipsei experienţelor personalizate. Pe lângă toate acestea, noi provocări sunt preconizate în sfera magazinelor online odată cu eliminarea cookie-urilor din browsere. Tocmai de aceea, Releva îşi doreşte să atingă potenţialul nevalorificat al pieţei de eCommerce locale, estimat la peste două miliarde de dolari, venind în ajutorul proprietarilor de magazine online şi a managerilor de marketing cu o soluţie de personalizare care automatizează strategiile de creştere cu ajutorul inteligenţei artificiale.
"Releva lucrează cu o gamă variată de magazine online din numeroase categorii, precum: mobilier şi decoraţiuni pentru case, imobiliare, produse şi servicii IT, accesorii, articole sportive, îmbrăcăminte şi multe altele. Colaborăm atât cu companii aflate la început de drum, cât şi cu cele mai mari din Bulgaria, Grecia, România, Albania sau Turcia. Releva îi ajută să îşi crească veniturile din comerţul electronic cu o medie de peste 40%, să obţină un randament al investiţiei de 50 de ori mai mare şi să economisească peste 8 ore pe săptămână destinate sarcinilor de marketing recurente. În prima lună de utilizare gratuită a platformei, utilizatorii au posibilitatea de a-şi creşte veniturile cu 10%. În prezent, printre clienţii noştri din România se numără Albina Verde, German Quality sau Duka.com." - susţine Georgi Georgiev, Co-founder şi CEO Releva.
Comercianţii au posibilitatea de a beneficia de un proces de integrare simplu şi rapid, de instrumente friendly pentru utilizatori şi de o abordare bazată pe date acumulate în decursul a doi ani de experienţă în industrie. Totodată, Releva dispune de integrarea cu platforme de comerţ electronic precum MerchantPro şi Gomag Această fundaţie strategică aduce beneficii imediate, mai ales în ceea ce priveşte implicarea activă a clienţilor, rate de conversie îmbunătăţite, creşterea vânzărilor şi mărimea dimensiunii medii a coşului de cumpărături.