Alianţa "Renault-Nissan" a vîndut 6.129.254 de vehicule la nivel mondial în 2005, cu 6% mai mult decît în 2004. Vînzările "Nissan" au fost de 3.597.748 vehicule, iar cele ale "Renault" - de 2.531.506 unităţi. Cota de piaţă a alianţei a fost de 9,8% (4,04% pentru grupul "Renault" şi 5,74% pentru "Nissan") la nivel mondial, cotă care i-a adus pe cei doi parteneri printre primii patru constructori auto mondiali. Grupul "Renault" a vîndut, în 2005, 2.248.756 vehicule sub marca Renault (în scădere cu 2,6%), 119.027 purtînd marca Renault Samsung Motors (în creştere cu 40%) şi 164.406 vehicule Dacia (în creştere cu 70,7%). La rîndul său, "Nissan" a vîndut 3.448.637 vehicule sub marca Nissan (în creştere cu 9,2%), în timp ce vînzările de vehicule ale mărcii Infiniti au atins 149.111 unităţi (în creştere cu 7,4%).
Fiecare partener a lansat noi modele bazate pe platforma comună B: Clio III pentru Renault şi modelele Note, Wingroad şi Bluebird Sylphy pentru Nissan. "Nissan" a lansat de asemenea modelul Serena, bazat pe platforma comuna C, pe care o împarte cu Renault Megane - vehiculul cel mai vîndut în Europa de Vest pentru al treilea an consecutiv.
Alianţa "Renault-Nissan" a mai dezvoltat anul trecut un nou motor Diesel de 2 litri, care se adaugă primelor motoare pe benzină comune de 1, 5 şi 2 litri lansate în 2004. Noul motor M1D echipează gama Renault Laguna din iulie 2005 şi Megane II, din ianuarie 2006. În cursul acestui an, M1D va echipa şi alte modele ale mărcilor Renault şi Nissan.