La nivel naţional, există aproximativ 45.000 de localuri - restaurante, cafenele şi baruri, conform datelor Organizaţiei Patronale a Hotelurilor şi Restaurantelor din România (HORA). În prezent, industria HoReCa a fost şi continuă să fie afectată de această situaţie de incertitudine care planează atât în HoReCa, dar şi în alte ramuri ale industriei. În Timişoara, în prezent, restaurantele se bazează pe un flux de clienţi fideli, la o capacitate de 30 la sută, compensând pierderile cu adaptarea la mediul online, conform unui comunicat trimis redacţiei.
În competiţia comenzilor online, mai nou, în oraşul de pe Bega, intră şi restaurantele fine dining, care îşi rearanjează preparatele culinare pentru livrarea la domiciliul clienţilor. În acest context, Sky Restaurant vine cu o strategie pentru a domina piaţa comenzilor online.
Online-ul devine o componentă necesară în activitatea fiecărui restaurant, îndiferent de specificul acestuia, iar în următoarea perioadă Restaurant Sky va accepta comenzi şi va livra prin serviciile de livrare ale platformele Tazz by eMag, Glovo şi Food Panda.
Mihaela Gagea, proprietarul Sky Restaurant a declarat: "Toate aceste combinaţii de preparate şi meniuri sunt pregătite în cel mai mic amănunt, punând accentul pe siguranţă. Ambalajele vor fi sterilizate, iar în bucătărie accesul este limitat bucătarului care trebuie să respecte strict procedurile standard de siguranţă. Alimentele sunt achiziţionate de la producătorii locali. Sănătatea este foarte importantă, iar acum, mai mult decât oricând trebuie să ne pregătim sistemul imunitar cât mai bine spre a face faţă provocărilor de zi cu zi. Un preparat culinar gătit la o temperatură corectă, cu produse de calitate este extrem de important".
Restaurantul rămâne în continuare deschis, cu un program de la ora 12.00 - 00.00.