Sfârşitul anului 2010 a adus o creştere vizibilă în domeniul evenimentelor corporate. Cauzele care au determinat această creştere se referă la stabilizarea financiară resimţită de unele companii, dar şi la faptul că bugetele de marketing au rămas neconsumate dintr-o prudenţă uşor de explicat la începutul anului, la care s-a renunţat acum, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
"Dacă primăvara şi vara acestui an au fost caracterizate prin imprevizibilitate, din toamnă am observat o consolidare în ceea ce priveşte organizarea de evenimente, mai ales pe segmentul MICE (Meetings, Incentive, Conferences, Exhibitions). Octombrie a fost o lună plină pentru noi: petreceri destinate partenerilor de afaceri sau clienţilor, târguri profesionale, conferinţe şi gale de premiere (Marriott Exclusive, Premiile Piaţa, Bar Master Competition, Horia Brenciu show, Târgul de turism al României). Nici evenimentele destinate angajaţilor nu au lipsit în această perioadă şi mă refer aici la training-uri şi teambuilding-uri", a afirmat Şerban Andrei, unul dintre acţionarii firmei de sound, light and video solutions, Sin Media Sound.