Robert Anghel, în prezent Tribe Lead Mobile Payments la ING Bank România, va prelua o nouă provocare în cadrul TMB Bank din Thailanda, în noul său rol de Head of Digital & User Experience, începând cu 1 august 2019. ING este cel mai mare acţionar unic al TMB Bank Thailanda, cu o participaţie de 30% din acţiunile băncii thailandeze, se arată într-un comunicat al ING.
În urmă cu 7 ani, Robert s-a alăturat echipei ING cu misiunea de a stabili o strategie de marketing digital pentru ING Bank în România. Pe parcursul 2014/2015, acesta a condus departamentul de Mobile Strategy, în timp ce a dezvoltat şi a lansat ING Bazar. Ulterior, în 2015, a fost numit Head of Digital Channels ING Bank România, fiind responsabil pentru dezvoltarea platformei digitale a ING Bazar şi a vânzărilor digitale. În octombrie 2017, el a decis să aprofundeze specificul bancar, iar odată cu reorganizarea pe structuri Agile, a preluat rolul de Tribe Lead Daily Banking şi şi-a îndreptat focusul pe zona de Payments Mobile din luna noiembrie a anului trecut.
Planul dezvoltat în timpul mandatului său de Head of Digital channels a stat la baza creşterii capacităţii de utilizare a serviciilor mobile, de la 11% în 2017 la 53% astăzi. ING a oferit clienţilor săi reduceri în valoare de 1 milioane de euro până în 2018 prin platforma ING Bazar şi este pe drumul cel bun şi în anul 2019, în care estimăm că vom oferi reduceri de 1 milion de euro. De asemenea, Robert s-a implicat activ în procesul de end to-end-mobile onboarding, arată comunicatul.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înfiinţată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse