Românii cheltuie în medie 30 euro în magazinele Chic Ville, iar pe online comenzile sunt duble

E.D.
Comunicate de presă #Construcţii / 24 noiembrie 2014

Românii cheltuie în medie 30 euro în magazinele Chic Ville, iar pe online comenzile sunt duble

Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental existent de 2 ani pe piaţa din România, înregistrează un coş mediu de cumpărături în valoare de 135 de lei în offline şi 240 lei în shop-ul online, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Piaţa de decoraţiuni este una dinamică, care ne-a permis, în cei doi ani de la inaugurarea primului magazin, să ne extindem la trei magazine, două în Cluj şi unul în Bucureşti, precum şi creşterea investiţiilor în shop-ul online", a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii al Chic Ville.

Conform declaraţiilor acestuia, în acest moment, valoarea medie a coşului de cumpărături este mai mare în magazinul din Bucureşti. Astfel, un cumpărător din Capitală cheltuie în medie 185 lei la o vizită în magazin, cu 30% mai mult decât media reţelei, în timp ce în Cluj-Napoca, valoarea se situează la 105 lei.

"Observăm diferenţe la nivel de regiuni şi în ceea ce priveşte traficul pe care îl înregistrează magazinul online, din diferite oraşe. Astfel, aproximativ 30% din numărul de comenzi provin din Bucureşti, urmate de Cluj, Timişoara, Braşov şi Constanţa", a adăugat Marius Şerbănescu.

În cazul cumpărăturilor online, românii sunt mai darnici, cheltuind în medie 250 lei la o singură comandă.

"De-a lungul timpului, am observat diferenţe semnificative în ceea ce priveşte comportamentul de consum în offline vs. online. Dacă ne uităm la cifre, observăm că în online românii cheltuie aproape de două ori mai mult decât la o vizită în magazinul offline. Acest lucru se datorează faptului că pot comanda un număr mare de produse, de diferite dimensiuni, printre care şi obiecte de mobilier, şi beneficiază de transport gratuit la comenzile care depăşesc o anumită sumă. Asta înseamnă că pot aduce aerul Chic acasă, fără să fie descurajaţi de faptul că nu dispun de o maşină personală care le-ar putea facilita transportul. Mai mult, intimitatea de acasă permite o navigare îndelungată pe site şi o căutare targetată a produselor", a menţionat Marius Şerbănescu.

Chic Ville este o reţea de magazine de decoraţiuni interioare. În acest moment Chic Ville deţine un magazin în Bucureşti şi două magazine în Cluj-Napoca.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb