\"Romantic FM\" îşi deschide spaţiul de antenă pentru advertiseri

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 februarie 2005

\"Romantic FM\" îşi va deschide începînd din luna martie, spaţiul de antenă clienţilor top class de pe piaţa românească. După 12 ani de emisie neîntreruptă, în care s-a evidenţiat ca un post de radio unic în peisajul FM românesc prin linia melodică şi structura programelor sale (unicul post de radio românesc cu un format unitar de tip Easy Listening European Oriented), Romantic FM intenţionează să devină un jucător de luat în seamă pe piaţa de publicitate.

Conform ultimelor date de audienţă radio furnizate de către Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) împreună cu IMAS şi Mercury, Romantic FM beneficiază de cel mai interesant public pentru advertiseri: persoane cu vîrste cuprinse între 30-50 de ani, cu educaţie medie şi superioară, oameni activi din punct de vedere profesional, cu grad social ridicat.

Romantic FM este preferat, aşadar, de un public de clasă, matur şi acesta este nivelul advertiserilor pe care staţia îi vizează. Politica sa de vînzări va fi, de asemenea, unică şi este gîndită astfel încît impactul spoturilor difuzate aici să fie maxim.

Comanda carte
Forumul investitorilor 2025
unnpr.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

03 Mar. 2025
Euro (EUR)Euro4.9774
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7667
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2900
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0274
Gram de aur (XAU)Gram de aur440.0993

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
aages.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
solarenergy-expo.ro
thediplomat.ro
thediplomat.ro
tophotelawards.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb