\"Romantic FM\" îşi va deschide începînd din luna martie, spaţiul de antenă clienţilor top class de pe piaţa românească. După 12 ani de emisie neîntreruptă, în care s-a evidenţiat ca un post de radio unic în peisajul FM românesc prin linia melodică şi structura programelor sale (unicul post de radio românesc cu un format unitar de tip Easy Listening European Oriented), Romantic FM intenţionează să devină un jucător de luat în seamă pe piaţa de publicitate.
Conform ultimelor date de audienţă radio furnizate de către Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) împreună cu IMAS şi Mercury, Romantic FM beneficiază de cel mai interesant public pentru advertiseri: persoane cu vîrste cuprinse între 30-50 de ani, cu educaţie medie şi superioară, oameni activi din punct de vedere profesional, cu grad social ridicat.
Romantic FM este preferat, aşadar, de un public de clasă, matur şi acesta este nivelul advertiserilor pe care staţia îi vizează. Politica sa de vînzări va fi, de asemenea, unică şi este gîndită astfel încît impactul spoturilor difuzate aici să fie maxim.