Salt Bank depăşeşte aşteptările, ajungând la peste 400.000 de clienţi şi acumulând peste un miliard de lei în conturi, depăşind obiectivele stabilite pentru primul an de la lansare, a anunţat directorul general al băncii, Gabriela Nistor, transmite Agerpres.
"Am terminat anul trecut cu aproape 400.000 de clienţi şi acum avem peste 400.000. Suntem în Top 10 bănci din România, probabil pe locul opt sau şapte. Alte integrări de bănci sunt aşteptate anul acesta şi vom vedea unde ne situăm", a declarat Gabriela Nistor.
Comparativ, neobănci internaţionale precum Revolut, Starling Bank sau Monzo au atras mai puţini clienţi în primul an de activitate, în ciuda faptului că au pornit pe pieţe mai mari. "Cred că atunci când vom împlini un an, o să anunţăm o cifră mai rotundă", a adăugat Nistor.
Referindu-se la performanţa financiară, CEO-ul Salt Bank a precizat că depozitele atrase au depăşit un miliard de lei, un rezultat peste aşteptări. "Am început să vedem primele venituri, deocamdată mici. Cheltuielile sunt încă mari, dar prognozele arată că vom atinge pragul de rentabilitate spre sfârşitul anului viitor sau începutul lui 2027. Comparând proiecţiile noastre iniţiale cu realitatea actuală, suntem peste estimări", a explicat Nistor, potrivit aceleiaşi surse.
Creşterea accelerată a bazei de clienţi a generat şi costuri operaţionale mai mari decât cele prevăzute iniţial. "Am avut o pierdere mai mare decât cea prognozată, pentru că am fost nevoiţi să angajăm rapid mai mulţi oameni şi să gestionăm o cerere mai mare de carduri. Dar este un lucru pozitiv pentru viitor", a spus directorul băncii.
Salt Bank, lansată în aprilie 2024, este deţinută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania şi a devenit rapid un brand cunoscut pe piaţa bancară românească. Prin aplicaţia sa digitală, banca oferă utilizatorilor o alternativă modernă la serviciile financiare tradiţionale.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 24.02.2025, 11:05)
Felicitari.