Reţeaua socială Snapchat doreşte să implementeze un verificarea tuturor reclamelor politice de pe plaformă. Anunţul a venit ca urmare a criticilor primite în perioada ultimelor alegeri, politica organizaţiei urmează să se modifice înainte de alegerile prezidenţiale americane din 2020, relatează BBC.
Evan Spiegel, CEO-ul companiei spune că Snapchat încercă să creeze "un loc" în care tinerii pot să să se infomeze, să interacţioneze şi să dezbată teme politice.
Reţeaua Twitter a anunţat luna trecută că platforma va interzice orice formă de reclamă politică din partea candidaşiilor, dar nu va interveni în cazul în care sunt promovaţi prin materiale editoriale.
Facebook a rămas neutră, Mark Zuckerberg afirmând în luna septembrie că nu va interveni în promovarea candidaţilor înainte de alegerile electorale, toate postările politicienilor având "valoare de ştire", mai menţionează sursa citată.
Conform datelor din 2019, campania prezidenţială a adus platformei câştiguri de 64,615 de dolari.