Brainactive.ai, o platformă de cercetare de piaţă bazată pe Inteligenţa Artificială fondată în România anunţă că a încheiat un parteneriat cu Cint, pionier în industria de Research Technology (ResTech), pentru a le oferi clienţilor din toate industriile posibilitatea de a conduce proiecte de cercetare la scară largă într-un timp foarte scurt, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Indiferent de nivelul de experienţă în cercetarea de piaţă sau sociologie, orice persoană are acum posibilitatea să conducă cercetări ample pe o bază de date de consumatori reali din peste 130 de ţări, în doar câteva minute, cu ajutorul tehnologiei AI conversaţionale şi generative. De obicei companiile cheltuie undeva între 30.000 şi 40.000 de dolari şi alocă 6-8 săptămâni în medie pentru un studiu, pentru a extrage date relevante prin utilizarea instrumentelor tradiţionale de sondare a consumatorilor.
Prin acest parteneriat, Brainactive.ai şi Cint le oferă organizaţiilor care vor să fie înaintea tendinţelor cea mai recentă tehnologie în materie de cercetare, date precise, inteligenţă umană şi soluţii bazate pe AI, care permit obţinerea de informaţii strategice de la clienţii actuali şi potenţiali în timp real, fără a mai apela la intermediari.
Daniel Dunose, CEO al Brainactive.ai, a declarat: "Viitorul aparţine organizaţiilor care adoptă tehnologiile transformatoare. Cu toate acestea, să pui întrebările corecte la momentul potrivit pentru a obţine răspunsurile ce duc la decizii de business informate este la fel de important. Graţie acestui parteneriat cu Cint, suntem acum capabili să acoperim întregul spectru de nevoi de cercetare de piaţă, şi astfel să furnizăm răspunsuri corecte în orice domeniu de interes prin accesarea unei baze de date de sute de milioane de respondenţi din întreaga lume".
Patrycja Reinhart, VP, Account Management Cint - Europa Centrală a adăugat: "Cercetarea de piaţă comprehensivă a fost în mod tradiţional domeniul experţilor cu mulţi ani de pregătire şi experienţă. Împreună cu Brainactive.ai spargem barierele şi le oferim clienţilor din toate industriile şi zonele geografice instrumentul potrivit pentru a conduce proiecte de cercetare de mari dimensiuni în timp scurt, cu răspunsuri de la consumatori reali. Acest parteneriat le va da liderilor din companii exact ceea ce au nevoie pentru a lua decizii de business mai informate decât până acum".
Platforma Brainactive.ai este integrată cu peste 300 milioane de consumatori atent profilaţi din 70 de surse de date, începând cu informaţiile demografice şi încheind cu comportamentul de consum, preferinţe, ce deţin în proprietate etc. Chestionarele pot fi create în doar câteva minute cu ajutorul asistentului platformei AI, Brainy.
Startup-ul, aflat la început de drum, a reuşit să colecteze 80% din targetul de finanţare propus. Câteva zeci de companii folosesc deja varianta beta a produsului, iar finanţarea obţinută prin Seedblink va ajuta startup-ul să crească la nivel global.