STUDIU INITIATIVE: Avansul tehnologiei creează un nou grup de consumatori

F.A.
Comunicate de presă / 1 august 2012

Estomparea graniţelor între TV, social media şi mobile, susţinută de avansul tehnologiei, dă naştere unui nou grup de consumatori, cu o influenţă mult mai puternică asupra deciziilor de alegere a brandurilor, anunţă "The Age of Social Influence", cel mai recent studiu realizat de reţeaua de media Initiative, potrivit unui comunicat de presă.

Initiative a realizat un studiu online la care au participat peste 8.000 de persoane cu vârste cuprinse între 16 - 54 ani din ţări precum Argentina, Australia, China, Germania, Olanda, Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie.

"Suntem puşi faţă în faţă cu o nouă schimbare în comportamentul consumatorului, o schimbare profundă, care atrage după sine şi o schimbare a strategiilor de marketing. Astăzi definirea consumatorului nu se mai face numai după profilul socio-demografic, ci şi după capacitatea acestuia de a influenţa procesul de cumpărare al celorlalţi consumatori ", spune Andreea Dinescu, Client Service Director Initiative.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Forumul investitorilor 2025
unnpr.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

03 Mar. 2025
Euro (EUR)Euro4.9774
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7667
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2900
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0274
Gram de aur (XAU)Gram de aur440.0993

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
aages.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
solarenergy-expo.ro
thediplomat.ro
tophotelawards.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb