European Digital Commerce (EDC), evenimentul organizat de VTEX şi Amazon Web Services, pe 18 noiembrie, la Nord Events, aduce în premieră un studiu B2B exclusiv care oferă date relevante despre tendinţele şi provocările retailerilor în era digitală, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Într-un peisaj în continuă schimbare, studiul VTEX realizat împreună cu MKOR arată că 65% dintre retaileri au ales platformele social media ca principal canal de promovare, subliniind eficienţa platformelor digitale în creşterea vizibilităţii şi a interacţiunii cu consumatorii.
Studiul oferă o privire detaliată asupra schimbării comportamentului de marketing - şi nu numai - în retail. Conform datelor, doar 17% dintre retaileri mai apelează la publicitatea convenţională, cum ar fi televiziunea şi presa scrisă, confirmând declinul acestor metode tradiţionale în favoarea canalelor digitale, care permit un ROI (rentabilitatea investiţiei) mai precis şi o targetare mai eficientă.
De asemenea, 42% dintre retaileri consideră competitivitatea acerbă cea mai mare provocare în piaţă, ceea ce indică o nevoie de inovare şi digitalizare constantă pentru a menţine relevanţa într-un sector dinamic. Un procent de 33% dintre respondenţii studiului au subliniat că sunt îngrijoraţi de rata mare de abandon a coşului de cumpărături.
Înscrie-te la EDC şi află mai multe despre cum poţi profita mai mult şi mai eficient de campaniile de reducere.
European Digital Commerce Summit 2024 va fi scena unde toate aceste informaţii şi mult mai multe vor fi prezentate pentru prima dată, oferind retailerilor date esenţiale pentru a-şi ajusta strategiile de marketing şi operaţiunile în 2025.
Speakerii care şi-au anunţat deja participarea din cadrul companiilor cu notorietate în piaţă sunt OBI, KFC, Stanley Black & Decker, Decathlon, Sport Time, Electrolux, Amazon Web Services, VTEX, ITGlobers, XPert Beauty, theMarketer, Innobyte, Iviteb sau Zitec. De asemenea, PayU, Altex, Humana, Decathlon şi Electrolux vor împărtăşi perspective valoroase despre cum au gestionat campaniile Black Friday şi ce tehnologii au adoptat pentru a maximiza succesul în ecommerce.
Evenimentul toamnei din comerţ aduce la aceeaşi masă sute de participanţi şi zeci de speakeri, din România şi de pe plan internaţional. Ediţia din acest an va fi cea mai ambiţioasă şi cuprinzătoare de până acum. Înscrie-te In Person dacă vrei să te bucuri de experienţa evenimentului la faţa locului şi să profiţi de sesiunile de networking extraordinare, dar şi de cocktail party-ul de la finalul zilei, potrivit comunicatului.
Mai mult, pe scena EDC va urca marele actor şi regizor Horaţiu Mălăele, pentru un fireside chat unic, de excepţie!
European Digital Commerce este evenimentul de referinţă pentru oricine doreşte să fie în avangarda tendinţelor şi strategiilor din comerţul digital. Evenimentul va oferi cunoştinţe valoroase de la lideri şi experţi din industrie, care vor modela viitorul comerţului digital în Europa. În acelaşi timp, va oferi participanţilor ocazia să creeze conexiuni importante cu colegi de breaslă, parteneri potenţiali şi mentori. De asemenea, participanţii vor descoperi strategii şi tehnologii inovatoare care pot accelera afacerea în mediul digital şi vor avea parte de poveştile vizionare ale unor keynote speakers cu realizări remarcabile.
Accesul la eveniment este gratuit pentru retaileri şi se face în limita locurilor disponibile. Pentru a afla mai multe detalii şi pentru a vă înregistra la European Digital Commerce Summit 2024, evenimentul găzduit de VTEX şi AWS Web Services, main partner theMarketer şi sponsorizat de ITG, Innobyte, Iviteb, FAN Courier, Zitec, Mastercard, PayU, UpSwing, Nagarro şi Netopia Payments, vizitaţi site-ul oficial IC Events.