"Deutsche Bank" AG, cea mai mare bancă germană, a decis să taie costurile instituţiei, lansând o nouă strategie care presupune reducerea bonusurilor, a personalului şi vânzarea de active, conform unor surse citate de Financial Times.
Potrivit acestora, conducerea le-a spus salariaţilor că "numeroase bonusuri vor ajunge la zero anul acesta, când banca aşteaptă primele sale pierderi anuale din 2008".
Totodată, banca ar putea lua în considerare o reducere a operaţiunilor de retail din Italia, prin vânzarea unor sucursale şi concedieri, conform unor surse citate de Reuters.
Italia este a doua mare piaţă pentru operaţiunile retail ale "Deutsche Bank", după Germania, cu aproximativ 300 de sucursale şi 4.000 de angajaţi.
"Deocamdată nu a fost luată o decizie definitivă cu privire la vânzare şi la modalităţile în care se va face vânzarea operaţiunilor din Italia. Dar, prezenţa Deutsche Bank în această ţară nu mai este considerată strategică", a declarat una dintre surse.
Oficialii "Deutsche Bank" au refuzat să comenteze pe marginea informaţiilor Reuters.