Agenţia de publicitate "Tempo Advertising" a fost desemnată finalistă la cea de-a 12-a ediţie a festivalului internaţional de publicitate "Cresta Awards". Lucrarea "Benihana", realizată pentru clientul "Howard Johnson" - a fost înscrisă la categoria print, unde mai sînt nominalizate alte 94 de lucrări. Cele 209 creaţii care au intrat în faza finală reprezintă mai puţin de 4% din totalul celor înscrise de agenţii de publicitate din 50 de ţări. Acestea au fost selectate de un juriu format din 150 de oameni din industria de publicitate din toată lumea.
Jurizarea pentru preselecţie la categoriile televiziune, print, radio şi multi-media a fost realizată în nouă oraşe - Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Budapesta, New York, San Paolo, Shanghai, Viena şi Zagreb.
În plus, un alt juriu interactiv format din oameni de creaţie din Austria, Olanda, Suedia, Germania, Marea Britanie, Polonia şi Statele Unite a decis numele lucrărilor finaliste, aceştia urmînd să facă parte şi din juriul care va desemna cîştigătorii la jumătatea lunii septembrie în Croaţia. Marele juriu care va desemna lucrările cîştigătoare în categoriile televiziune, radio, print şi multi-media va fi format din 46 de directori de creaţie şi specialişti în grafică şi producţie din 34 de ţări. Festivitatea de premiere va avea loc în Croaţia pe 22 octombrie.
"Cresta Awards" a fost lansat în anul 1993 de către Creative Standards International, în parteneriat cu International Advertising Association. Festivalul, al cărui comitet organizator are sediul la New York, recunoaşte şi răsplăteşte excelenţa creativă. Cele două criterii pe baza cărora juriul desemnează în fiecare an lucrările cîştigătoare sînt originalitatea ideii creative şi calitatea execuţiei.