Societatea Teraplast, furnizor de soluţii şi sisteme în domeniul instalaţiilor şi construcţiilor din ţara noastră, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 246,33 milioane lei, în creştere cu 17,66% faţă de 2011, când acest indicator s-a cifrat la 209,35 milioane lei, arată un comunicat.
Evoluţia prognozată a cifrei de afaceri se bazează creşterea volumului de vânzări pe principalele linii de business ale companiei - ţevi PVC, profile PVC pentru tâmplărie, produse rotoformate şi termoformate şi tâmplărie termoizolantă.
Ştefan Bucătaru, director general Teraplast, a declarat: "Ne aşteptam la un reviriment moderat al pieţei locale de construcţii, însă vom contracara această situaţie prin extinderea prezenţei noastre pe pieţele externe, reducând astfel dependenţa companiei faţă de dificultăţile economice de pe piaţa internă. Mai mult decât atât, restructurările operaţionale implementate în cursul anului 2011, dar şi programul de investiţii pentru dezvoltarea liniilor de business de bază au creat premisele revenirii la valori pozitive de profitabilitate."