La aproape un an de la lansare, primul canal TV de business din România îşi extinde targetul, de la oameni de afaceri familiarizaţi cu piaţa de capital către un public mai larg, interesat de modul în care îşi poate administra mai bine finanţele personale. "Aceasta este o nouă etapă din strategia postului" declară noul redactor şef al The Money Channel, Sorin Freciu. "Acum considerăm că este cel mai bun moment să focalizăm pe ceea ce numim "consumer" (cu mai multe ştiri necesare în viaţa de zi cu zi). " precizează acesta. Pe lângă programele deja consacrate, ca "Opening Bell", "Closing Bell" sau "Market Briefing", noua orientare a The Money Channel se concretizează în "Finanţe personale", "Money Show" sau "Glorie şi bani", emisiuni care acoperă piaţa financiară în general şi zona investiţiilor personale în particular. Noile producţii vor putea fi urmărite începnd de astăzi într-o serie de ediţii speciale, prin intermediul cărora The Money Channel îşi prezintă oferta
The Money Channel ţinteşte publicul generalist de calitate prin noua grilă de programe care începe astăzi
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 30 martie 2007