Tokinomo a obţinut o finanţare de 1.7 milioane dolari pentru expansiunea globală a noilor soluţii de retail media

G.U.
Companii / 9 februarie 2022

Tokinomo a obţinut o finanţare de 1.7 milioane dolari pentru expansiunea globală a noilor soluţii de retail media

Tokinomo, start-up-ul care creează şi distribuie soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1.7 milioane dolari de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures si IPP, potrivit unui comunicat de presă. Investiţia va fi folosită pentru crearea de soluţii noi şi accelerarea extinderii pe plan global.

Start-up-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.

În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de "brand activation" care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preţ. Cu ajutorul partenerilor locali, roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii în peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.

Brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat pentru a interacţiona cu clienţii în magazine şi pentru a le oferi acestora experienţe memorabile.

Magazinele şi agenţiile de marketing in-store pot monetiza soluţia Tokinomo prin folosirea rafturilor ca spaţiu media.

Tokinomo colaborează cu partenerii săi locali pentru a crea campanii interactive de publicitate in-store, care duc la creşterea interesului cumpărătorilor faţă de produsele promovate.

Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii Tokinomo dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate.

Potrivit sursei citate, investiţia în runda de tip pre-serie A de 1.7 milioane USD a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală. Investiţia va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar şi pentru a face angajări la nivel internaţional.

"Acum 4 ani, când am aflat pentru prima dată de Tokinomo, care era în stadiu de prototip, ne-am dat seama că va fi un produs de succes. Compania noastră de retail marketing a fost printre primele care au utilizat şi promovat soluţia Tokinomo. Acum, dorim să le oferim şi mai mult suport printr-o investiţie care să ajute acest start-up inovator să se dezvolte la nivel global," a menţionat Ionuţ Valeriu Corniciuc, fondator şi CEO Instore Power Provider (IPP).

În 2022, start-up-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări.

"Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învăţat în ultimii 2 ani, si iau în calcul feedback-ul primit de la clienţi. Principalul obiectiv este să aducem pe piaţă produse care să ofere retailerilor şi brandurilor data esenţiale," a menţionat Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo. "Tokinomo investeşte în succesul clienţilor şi angajează reprezentanţi în diferite ţări pentru a oferi suport partenerilor locali."

"Cred ca adresăm o piaţă foarte mare, bugetele pentru promoţii în magazine sunt o parte semnificativă din mix-ul total de marketing. Este important pentru brand-uri să aibă soluţii pentru a crea experienţe memorabile şi campanii de impact în magazine. Noi considerăm că specialiştii de marketing ar trebui să creeze interacţiuni cu cumparătorii pentru ca produsele lor să iasă în evidenţă. Aceasta este misiunea noastră şi vom continua să dezvoltăm produse care să obţină date pentru a le permite brandurilor să îşi definească mai bine audienţa. Sunt recunoscător pentru modul în care compania noastră a crescut şi vreau să le mulţumesc investitorilor pentru suportul oferit", a spus Ionut Vlad, CEO-ul Tokinomo.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb