TOMMY HILFIGER a sărbătorit împreună cu mass-media internaţională şi naţională, autorităţile locale şi influenceri din întreaga lume deschiderea magazinului său TOMMY HILFIGER din Mykonos, Grecia, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, situat în inima uneia dintre cele mai populare destinaţii de vară la nivel global, noul magazin îmbină cu uşurinţă patrimoniul nautic al brandului TOMMY HILFIGER cu magia Mediteranei, oferind o fuziune perfectă între stilul contemporan şi tradiţia insulară. Evenimentul a fost celebrat printr-o escapadă de mai multe zile şi o întâlnire exclusivă cu domnul Tommy Hilfiger, iar printre prietenii şi familia care au participat s-au numărat supermodelul Romee Strijd, influencerul Xenia Adonts şi actorul Lucien Laviscount.
NOUA CASĂ TOMMY ÎN MYKONOS
Situat printre clădirile albe tipice din Mykonos, pitorescul magazin este proiectat în conformitate cu estetica insulei. Construit cu tavane din salcie locală şi podele din marmură de calcar pentru un aspect fresh, spaţiul aduce un omagiu stilului tradiţional cicladic. O zonă intimă de relaxare înconjoară un măslin, completată de semnalizarea subtilă a magazinului, care se integrează armonios cu peisajul iconic al insulei Mykonos. În plus, un lounge exterior umbrit invită oaspeţii să se relaxeze şi să se răcorească în timp ce se bucură de împrejurimile liniştite. Inspirată de ADN-ul brandului în roşu, alb şi albastru, magazinul din Mykonos încorporează atitudinea distinctivă Tommy cu o combinaţie senzuală de clasic şi modern.
Magazinul de 150 de metri pătraţi prezintă mai multe colecţii TOMMY HILFIGER Primăvara 2024, inclusiv îmbrăcăminte pentru bărbaţi şi pentru femei, încălţăminte, accesorii, lenjerie intimă şi costume de baie, care urmăresc stilul Classic American Cool şi ADN-ul în roşu, alb şi albastru. Magazinul este operat de SARKK SA, care este şi reprezentantul oficial al brandului în România.
ESCAPADA DE VARĂ TOMMY
Lansarea primului magazin TOMMY HILFIGER din Mykonos a fost sărbătorită cu un weekend petrecut alături de prietenii şi familia brandului. Oaspeţii au sosit la un hotel de ultimă generaţie, care oferă ca facilităţi acces la piscine private cu terase, precum şi propria plajă izolată. A fost pregătit un kit de bun venit extins pentru oaspeţi, cu piese branduite Tommy şi tot ce este necesar pentru o vacanţă perfectă.
Prietenii şi familia Tommy au purtat noua colecţie de vară 2024, petrecând weekendul în haine lejere din in, cămăşi Oxford confortabile şi costume de baie şic, iar seara s-au bucurat de muzică live oferită de DJ Tjani în timp ce au achiziţionat produse esenţiale de vară, cum ar fi costume de baie, ochelari de soare şi sandale. Zilele de sărbătoare au continuat cu o baie de dimineaţă pe o plajă faimoasă, urmată de o zi petrecută pe un iaht de lux pentru o experienţă nautică de neuitat - completată de o sesiune de întrebări şi răspunsuri cu Tommy Hilfiger în persoană. Escapada s-a încheiat cu o cină frumoasă la un restaurant local farm-to-table, unde grupul a purtat ţinutele lor preferate de vară, inclusiv kaftane aerisite, rochii crochet elegante, blazere clasice în carouri cu pantaloni scurţi, rochii maxi fluide, blazere şi cămăşi versatile din in şi sandale uşoare.
Magazinul TOMMY HILFIGER din Mykonos îi aşteaptă pe toţi călătorii de vară în inima Matogiannia pentru a explora codurile stilului american în timp ce creează amintiri de neuitat în siluete sportive şi clasice reinventate.