White Image este preluată în proporţie de 75% de Mediapost Hit Mail, grupul de marketing direct şi relaţional din România şi Bulgaria, controlat de La Poste - Poşta Franceză. Un sfert din companie va fi deţinut de către fondatorii White Image, Graţiela Lupu şi Andrei Georgescu, care rămân în continuare administratorii firmei.
Grupul La Poste, cu o cifră de afaceri de 35 de miliarde de euro în 2022, este cel mai mare operator de servicii poştale din Franţa, fiind fondat în 1477 de către Ludovic al XI-lea al Franţei pentru transportul mesajelor regale, şi este prezent în 63 de ţări.
Preluarea White Image de către Mediapost Hit Mail face parte din planul grupului francez de a îşi diversifica portofoliul de soluţii de email marketing şi CRM şi coincide cu dorinţa White Image de a se extinde mai facil pe pieţe externe.
"White Image va aduce valoare grupului Mediapost Hit Mail, prin soluţii avansate şi servicii complete de email marketing. Îi urmărim de mult şi admirăm ceea ce a reuşit White Image să realizeze pe piaţa locală de marketing de la înfiinţare şi până în prezent şi considerăm că există mult spaţiu de dezvoltare pentru ei, atât în România, cât şi în străinătate. White Image este cea de a treia achiziţie a noastră (două companii în România şi una în Bulgaria) şi nu ne vom opri aici", a declarat Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail şi fondatorul, în urmă cu 26 de ani, al companiei Hit Mail.
"Ne bucurăm să anunţăm acest parteneriat solid cu Mediapost Hit Mail, care reprezintă o oportunitate importantă de creştere a White Image, oferind clienţilor noi servicii pentru dezvoltarea business-urilor lor. Mediapost Hit Mail deţine soluţii de call center/ contact center, de gestiune şi prelucrare a bazelor de date, precum şi date geografice, care pot îmbunătăţi relevanţa campaniilor de email marketing. Suntem încrezători că prin acest parteneriat accesăm un nou potenţial de dezvoltare", declară Graţiela Lupu, co-fondator White Image.
"Suntem încântaţi de parteneriatul cu Mediapost Hit Mail, care deschide drumul către noi performanţe şi noi pieţe pentru White Image. Compania a crescut constant de la an la an, deţinând o cotă importantă pe piaţa de email marketing.", declară Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
White Image are un portofoliu complet de servicii de email şi SMS marketing, construirea bazelor de date, servicii de marketing şi creaţie, soluţii CRM, tehnologii pentru gestionarea campaniilor de email marketing, integrare de date şi integrări cu site-urile companiilor pentru generarea automată a conţinutului din email-uri.
Fondată în 2003, White Image este prima companie de email marketing din România, creând practic o piaţă nouă la nivel local. White Image a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro, având o echipă de 18 specialişti în marketing şi sute de clienţi din România, Europa şi Asia, din domeniile auto, banking, travel, retail, ecommerce, pharma şi altele.
Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deţinut în proporţie de 100% de Poşta Franceză, este prezent în piaţa românească de 26 de ani şi a avut în 2022 o cifră de afaceri de 57 milioane de euro şi peste 500 de angajaţi, împreună cu cele 6 filiale ale sale din România şi cu cele 2 din Bulgaria. Compania oferă soluţii integrate de logistică pentru promoţii de consumatori şi pentru e-commerce, soluţii pentru cluburi de fidelizare, precum şi soluţii de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), baze de date de marketing, geomarketing, marketing automation şi vouchere digitale. Precedenta achiziţie a Mediapost Hit Mail a avut loc în septembrie 2022, când grupul a preluat controlul asupra agenţiei româneşti Ideologiq.