Piaţa berii este în creştere, fiind mai stabilă decât alte sectoare cum ar fi telecom, potrivit lui Tudor Ghiurca, Senior Brand Manager în cadrul Ursus Breweries, care deţine trei fabrici de bere, în Braşov, Buzau şi Timişoara şi o mini-facilitate de producţie în Cluj.
Timişoreana - unul din brandurile Ursus - îşi extinde gama de produse printr-un nou sortiment - Timişoreana Nepasteurizată -, au anunţat, ieri, reprezentanţii companiei.
Noul produs are ca public-ţintă bărbaţii cu vârsta între 25 şi 45 de ani, din mediul urban, conform reprezentanţilor societăţii, care au precizat că, în ultima vreme, consumatorul a devenit din ce în ce mai educat.
Sursele citate au precizat: "Timişoreana Nepasteurizată este rezultatul îmbinării meşteşugului tradiţional al preparării berii cu tehnologia modernă. În procesul de fabricaţie înlocuim pasteurizarea cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea îşi păstrează gustul proaspăt ca în fabrică".
Oana Mateescu, Senior External Relations Manager, Ursus Breweries, a menţionat: "Ne-am propus să anunţăm această inovaţie în Timişoara, pentru a celebra oraşul în care s-a născut Timişoreana şi în care a fost înfiinţată prima fabrică de bere din România, în secolul al XVIII-lea".
Noul sortiment este disponibil, începând cu 1 martie 2017, în lanţurile de comerţ modern şi tradiţional din toa-tă ţara, în mai multe variante de ambalaj - sticlă returnabilă de 0,5 litri, sticlă nereturnabilă de 0,5 litri, doză, pachet de 6 doze, pachet de 5 sticle nereturnabile şi un pahar special, precum şi butoi.
Compania nu şi-a setat obiectivele financiare pentru noul sortiment, aşteaptând să vadă cum evoluează vânzările acestuia. Brandurile Ursus Breweries sunt URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Stejar, Azuga, Redd's, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Efes şi St. Stefanus.
Capacitatea de producţie a Ursus este de 3 milioane de hectolitri pe an.