Un studiu comandat de Cisco evidenţiază modul în care consumatorii din Statele Unite şi Marea Britanie doresc o nouă metodă de a-şi face cumpărăturile, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Cercetarea întreprinsă de Cisco Internet Business Solutions Group (IBSG), divizia de consultanţă globală a companiei, şi echipa de marketing a Cisco pentru piaţa cu amănuntul, a descoperit că magazinele trebuie să răspundă consumatorilor cu experienţă tehnologică prin combinarea experienţelor de cumpărare tipice magazinelor Web şi celor tipice magazinelor fizice, creând astfel "mashop"-uri pentru a îmbunătăţi creşterea şi vizibilitatea brandului. Mashop-urile sunt denumite astfel pentru că amestecă ("mash up") lumea virtuală cu cea fizică pentru a crea o nouă modalitate de a face cumpărături.
Crearea experienţelor "mashop" îi va face pe comercianţi să introducă tehnologii precum afişaje interactive digitale, asistenţi video, tehnologii în jurul reţelor de socializare şi reţele Wi-Fi care permit cumpărătorilor să rămână conectaţi în magazin la oameni şi informaţii în care aceştia au încredere.