"Primul strop de grijă", program iniţiat de Milli în luna mai a aces-tui an pentru sprijinirea micilor producători de lapte, este susţinut în planul comunicării către consumator printr-un spot TV.
Scopul campaniei este acela de a informa publicul larg, consumatorii Milli, despre iniţiativa companiei "Friesland", care are impact pozitiv atât asupra vieţii ţăranilor crescători de animale, cât şi asupra calităţii laptelui. Noul ambalaj conţine informaţii despre program şi beneficiile acestuia pentru consumator: prin intermediul programului, Milli ajută ţăranii, micii producători de lapte, să achiziţioneze aparate de muls, pentru ca laptele Milli să fie mai curat şi mai sănătos, încă de la sursă. Spotul TV transmite aceeaşi informaţie ca şi textul de pe ambalaj, dar prin intermediul unuia dintre beneficiarii direcţi ai programului. Unul dintre cei 2090 de ţărani care au primit aparate de muls în cadrul programului "Primul strop de grijă" îşi spune povestea. Filmările pentru spot au fost făcute într-o zi, de la 3 dimineaţa până la 10 seara, interval în care echipa a imortalizat momente din cele mai diverse din viaţa satului. Friesland Foods, una din primele 10 companii de produse lactate din lume, este o companie olandeză ce are filiale în Europa, Asia, Africa şi America de Sud, produsele sale fiind prezente în peste 100 de ţări. Compania are 16.400 de angajaţi şi anul trecut a avut o cifră de afaceri de 4,4 miliarde euro.