După o colaborare de succes în cea de-a doua jumătate a anului 2003 şi începutul aces-tui an, contractul dintre Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucureşti şi Unilever South Central Europe a fost semnat pentru încă un an de zile. În baza acestei înţelegeri, Ogilvy PR oferă servicii specializate de relaţii publice din aria comunicării corporative: consultanţă, management de proiect, relaţionare cu media, gestionare a situaţiilor de criză, organizare de evenimente etc.
Cel mai important proiect pe care cele două companii l-au derulat împreună anul trecut este etapa naţională a Concursului Internaţional de Artă Unilver, aflat la a treia ediţie în ţara noastră. În competiţia internaţională au fost înscrise 14.000 de lucrări din 13 ţări, dintre care 9.800 au aparţinut concurenţilor români.
Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide este singura reprezentantă a unei companii internaţionale specializată în domeniul relaţiilor publice din Romînia. La nivel mondial, Ogilvy Public Relations Worldwide aparţine Grupului WPP, fiind reprezentată prin 60 de filiale, răspîndite pe cinci continente. De curînd, a fost desemnată de către prestigioasa publicaţie de specialitate "The Holmes Report", Agenţia Internaţională a Anului 2003.