Uniqa Asigurări a lansat un nou canal de vânzări - UNIQAgent pentru partenerii exclusivi ai companiei şi estimează că acesta va atinge un volum de prime brute subscrise de 85 milioane lei (19,8 milioane euro), până în 2012, au anunţat, azi, reprezentanţii companiei, la o conferinţă de presă.
"În România intenţionăm să investim pentru dezvoltarea acestui canal aproximativ patru milioane de euro în următorii cinci ani", a declarat vicepreşedintele Uniqa Asigurări, Alfred Vlcek.
În Austria, compania a înregistrat din acest tip de reţea prime brute subscrise în proporţie de 40% din totalul primelor brute subscrise ale societăţii, în 2008.
Partenerii exclusivi vor beneficia de suport logistic, de marketing şi de instruire din partea companiei, iar Uniqa va acoperi cheltuielile de promovare şi o parte din cele legate de locaţie, de suport pentru IT&C. De asemenea, Uniqa va asigura training-uri şi transfer de know-how către personalul angajat al partenerilor exclusivi.